Beste vriendin KaulitzTwins - Info komt
Rol? zie hierboven
Naam? Angela Jaden
Leeftijd? 18 Jaar
Woonplaats? Berlijn
Uiterlijk? Chocoladebruin, styl haar ; donkergroene ogen ; slank ; scherp gezicht ; 1.73 meter ; lange benen
Karakter? lief, brutaal, koppig, eigenwijs, vriendelijk, behulpzaam, creatief, jaloers, sociaal, kattig, spontaan, gevoelig, slim, moedig, nogal snel boos
Like? Uitgaan, Shoppen, Lezen, muziek luisteren/maken,
Dislike? insecten, ruzie, bitchy mensen, vermoeid zijn
Foto? Deze of Deze
Tekstje?
Hallo Lieverds,
Ik ben Angela Jaden, een meisje van achttien jaar en de beste vriendin van Bill en Tom Kaulitz. Ik woon samen met mijn beste vriendin Christel en haar vriend uit Engeland, Cameron samen in een loft in het centrum van Berlijn. Eigenlijk vind ik mezelf nog geen lelijk meisje, ik mag er best wel wezen, maar ik ben zeker geen arrogante bitch. Mensen beschrijven me als een vredelievend persoontje, met toch wel haar negatieve kantjes, maar dat heeft iedereen wel. Niemand is volmaakt. Verder heb ik Grieks bloed, door de kant van mijn vader. Mijn moeder heeft hem ontmoet toen ze samen met een vriendin naar daar op reis was geweest. Het was liefde op het eerste gezicht. Overlaatst hebben ik en mijn vriendin een hondje gekocht, een huskypup, genaamd Lucky. Ja, het is een cliché naam, maar niemand zaagt er over. Als laatste ben ik niet echt boeiend, dus ik laat jullie maar. <3
[ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 14:17 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right