Ik wil een nieuwe story beginnen en momenteel heet die dus : Jouw toekomst staat geschreven in je hart
Maar ik twijfel over die naam en vind twee andere ook wel goed. Ik kan niet goed kiezen. Welke titel past best bij het verhaal(zie hier onder, de titels):
1. The forbidden person...
2. Let my heart stop bleeding
zelf titels uitvinden ofzo helpt mij ook heel erg hoor :]
Buiten de titel kan ik ook niet kiezen tussen twee verhaal lijnen. Het ene is een tragisch verhaal met veel spanning in. En het ander is een beetje gewoon
verhaal 1
Kimberly Severly is een normaal meisje, tja normaal, ze werkt veel als model voor lokale kledingswinkels. Ze woont samen met haar vader, moeder en zusje. Ze leidt een mooi onbezonnig leventje, en krijgt alles wat haar hart beheert. Tot op ene dag een auto ongeluk haar leven volledig verwoest. Haar moeder en vader sterven in het ongeluk en haar zusje ligt in coma, zijzelf zat op dat moment niet in de auto. Haar hele leven is verwoest, en ze weet niet meer wat te doen, ze geraakt op het slecht pad, het pad van drugs, en onbezonnige seks. Maar dan wilt iemand haar helpen weer ene normaal leven te kunnen leiden.
verhaal 2
Kimberly Severly krijgt op een dag na haar 18de verjaardag te horen van haar ouders, dat ze niet echt hun dochter is. En dat haar echte ouders haar afgestaan hebben. Ze gaat op zoek naar haar echte ouders en komt te weten dat ze stiefbroers heeft. Haar echte ouders zijn gescheiden en willen beide niets met Kimberly te maken hebben. Tot één van haar stiefbroeren plots contact met haar op zoekt
Het verhaal gaat of wel over: Tom en Bill Kaulitz, of Jackson Rathbone, of Kellan Lutz. Maar uit die beslissing ben ik ook nog niet uit, dus jullie mogen ook uit die namen kiezen. Ik hoop dat jullie willen helpen.
[ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 15:39 ]