• ik zit nu op msn te praten met vriend van mij van mijn oude school [/ ben overgestapt ]

    en hoorde ik vlak voor ik ging eten iets vaags over dat een meisje daar zo huilend naar huis was gegaan dus ik dacht... oke wat heeft hij nu weer gedaan. maar niet dat ik het erg vond ofzo want ik mocht dr toch al niet(A) maar in iedergeval.

    blijkt dat zij altijd in zijn tas zit te kijken en van alles eruit haalt,, nu had hij dat een keertje terug gedaan en kwam hij tampons en maandverband tegen. dus hij pakt zo tampon en stopt hem in zn neusxD en toen ging hij maandverband zo uitvlappen en mee wapperen in zn handen en door klas heen rennenxD en toen ging dat kind zo heel erg hard huilen en ging ze het klaslokaal uit ofzoxDxD ik vind het zo geweldig grappigxD want ze stelt zich altijd aan en zit bij iedereen tussen hun spullen te zoeken en mee door klas te gooien en allesxD en nu krijgt ze het keertje goed terug en gaat ze huilen hahaxDxD

    ooit ook zoiets geks en grappigs meegemaakt in klas of gehoord?


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Dat vind ik sneu, ik ben vanmiddag bij Marjon gebleven omdat iedereen dr uitlachde. Ik vind het echt zielig voor dr, ze durfde de klas niet meer in. Echt iedereen lachde haar uit zelf Nynke enzo. Ik vind dit niet grappig, je had dr moetten zien.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Creation schreef:
    Dat vind ik sneu, ik ben vanmiddag bij Marjon gebleven omdat iedereen dr uitlachde. Ik vind het echt zielig voor dr, ze durfde de klas niet meer in. Echt iedereen lachde haar uit zelf Nynke enzo. Ik vind dit niet grappig, je had dr moetten zien.


    sorry mereltje maar ze zit altijd in iedereens spullen te zoeken en alles,, en net op msn deed ze vet rot tegen me alleen omdat ik wou weten over dat shit dat je op hyves vertelde enzo:O

    en ik mag dr toch neit echt zo zegmaar(A)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    oeww want ik zei zo tegen dr dat je zei dat het niet waar was. en toen vroeg ze of ze of ik ook gezegd had dat het van haar kwam en toen zei ik ja en toen zei zij dat ik dat niet moest doen ofzo.

    ontopic: Maar dit gun je toch niemand? om door de hele 3e klas uitgelachen te worden... lijkt mij ookal mag je dr niet


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    HAHAH x'D
    Nou, wij hadden met schoolkamp de kamer van de jongens "beplakt" met maandverband. Dat was wel echt geweldig n,n
    En ohja, een meisje van bij mij op school was echt helemaal doorgelekt een keer, had ze ook nog net een kort wit jurkje aan. Ik moet haar niet, dus ik vond t wel grappig :Y)

    Eh, grappig? Je bent zelf ook een meisje, je zou moeten begrijpen hoe een gevoelig onderwerp dat is. Zou jij het leuk vinden als iemand voor de hele klas tampons uit je tas haalt? Dacht het niet.

    tampon lol ?

    heftig xD


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Haha, :D


    - hoi ;D

    Capitain schreef:
    Eh, grappig? Je bent zelf ook een meisje, je zou moeten begrijpen hoe een gevoelig onderwerp dat is. Zou jij het leuk vinden als iemand voor de hele klas tampons uit je tas haalt? Dacht het niet.


    om eerlijk te zijn zou ik dan lachen en foto maken en op hyves zetten ofzo, want wie stopt er nou tampon voor lol in zn neus [/ sommige doen het als ze bloedneus hebben dan is het wel beetje logisch ] en ik mocht haar toch stiekem al niet dusja dan lach je er wel om:-P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    haha ik vind eht ook wel grappig ken die hele meid niet maar als het bij het popje was gebeurd(een meisje dat zich ook altijd aanstelt en iedereen kwetst maar als er een grapje over haar is moet ze huilen)enjah ik heb ook zoiets meegemaakt. dat popje zit mijn vriendin dus de hele tijd te kelieren en haar tas weg te gooien en nu had ik haar tas in ene lokaal gegooit die vna onze mentor en toen kreeg zij de schuld en toen was ze helemaal overstuur en toen gleed ze uit over een zakje boterhammen en toen lach ik in een duek alleen daar was die vrouw niet blij mee maar de hele dag lang lag ik in een deuk!!!!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Een jongen vb mijn school had een maandverband uit een meisje haar rugzak genomen, maar die wist ni wat dat was. Dus die vroeg zo: 'Huh, wa is da?' En er komt dan zo'n andere jongen aan en die zegt zo: 'Ja, da's tamponverband.'
    Bahaaa (lol)


    007

    Q schreef:
    Een jongen vb mijn school had een maandverband uit een meisje haar rugzak genomen, maar die wist ni wat dat was. Dus die vroeg zo: 'Huh, wa is da?' En er komt dan zo'n andere jongen aan en die zegt zo: 'Ja, da's tamponverband.'
    Bahaaa (lol)


    Tamponverband? OMG XD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Wat hebben jongens toch met tampons?!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik kan er eerlijk gezegt niet om lachen. Ook al is ze niet aardig of wat dan ook. Zoiets gun ik dus geen enkel meisje.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind da eigenlijk helemaal ni grappig, ik vind da echt supererg


    Just a simple "I love you" (:

    OverMyHead schreef:
    Wat hebben jongens toch met tampons?!

    Dat is onbekend voor hun :3

    Ontopic: Ik vind dat eigenlijk wel erg voor dat meisje. Had je haar niet op een andere manier kunnen terug pakken?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 20:01 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.