• nou ik heb dus een overdosis fantasie en bij verhalen schrijven en zo is dat leuk maar op school soms niet. want ik heb dus altijd veel fantasie en ik kan me nooit concentreren. omdat ik dan zit te dromen en fantaseren en daar krijg ik altijd problemen mee. ter wijl ik gelukkig nog wel goeie cijfers haal. ze noemen me ook wel de dromer.
    maarjah wie heeft dat ook? dat je elke les zit te fantaseren en je niet kan concentreren en dat je daar veel gedoe om krijgt?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 17:36 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    IK!
    Ik heb dat eigenlijk best erg :X

    Bij mij valt het mee, gelukkig. Vorig jaar niet, toen had ik zo'n periode. Sluit een deal met jezelf af? Deze les goed opletten, en dan als je je huiswerk mag maken in de les, lekker dromen? Moet je wel je huiswerk thuis maken, maar tja. Misschien kan je die deal met jezelf sluiten of zo?

    haha nou jah dan vervelen we ons tenminste nooit!
    maarjah dat zouden leraren ook maar moeten weten


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    ik heb nix anders(typing)


    Second star on the right and straight on till morning

    De leerkrachten hebben het bij mij gelukkig niet door (:


    You're a star in heaven.

    Bij mij valt het mee, gelukkig. Vorig jaar niet, toen had ik zo'n periode. Sluit een deal met jezelf af? Deze les goed opletten, en dan als je je huiswerk mag maken in de les, lekker dromen? Moet je wel je huiswerk thuis maken, maar tja. Misschien kan je die deal met jezelf sluiten of zo?


    jah dat is een goed idee ik ga proberen of het werkt!(het zal wel moeilijk worden want ik zie overal iets in.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 17:40 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik hier !


    Just a simple "I love you" (:

    Ja, ik heb het. n.n


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb het soms, maar niet bij elke les.


    Happiness hit her like a train on a track

    krijgen jullie er dan ook problemen mee?
    zoals nablijven enzo?


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik heb dit soms, maar niet zo erg als jij.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Af en toe heb ik het ook wel :'D


    Never run out of reasons to smile...