• Mijn zus is nu dus officieel fan van All Time Low. En ik haat dat feit. > <

    Eén omdat ze ze gewoon een paar keer op TMF heeft gezien en omdat ze Alex mooi vind.

    Twee omdat ik ze beschouden als mijn lievelings band en dan komt ineens u zus die daar geopsedeerd over gaat doen. Ze kent we misschien drie weken terwijl ik ze al een dikke twee jaar ken.

    Ze heeft zelfs Alex als profielfoto op MSN staan. Das echt van WTF? > <


    We'll never be as young as we are tonight

    HAHAH XD mijn zusje van 10 ook o.o opeens was ze een paar dagen geleden mijn playlist aan het beluisteren, hoorde ik vanachter 'Hello Brooklyn' ik had echt zoiets van 'WTF' Maar mijn zusje is gewoon van alles fan waar ik ook fan van ben, moet zij weten :'D ik ken atl ook al anderhalf jaar, maar ik laat mijn zusje gewoon doen hoor. Bij haar is dat niet meer dan een paar weken, maximum maanden en dan is ze weer helemaal into een andere band.

    Een jongen van mijn klas is ook fan van atl. En nu wil hij me ook fan maken :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik had ook Alex eens als profielfoto staan toen ik 3 weken fan was..
    Maar ik snap je punt wel.
    Mijn zus en ik overlappen elkaar met muziek en atl gaat naar de andere kant van de overlapping. (cat) dus heb ik daar geen last van ;D

    Ik en mijn zus houden van dezelfde muziek. Dusja, zij luistert daar dus ook naar. Alleen luister ik niet naar Japanse muziek zoals haar. Voor de rest is heel onze muziekstijl, en de bands enzo hetzelfde.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ach beter een zus die er ook fan van is dan een zus die alles aan je muzieklijst haat!
    Goddamned ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn zus en ik zijn allebei geen fan van ATL. :Y) Dat soort muziek kan ze zelfs niet aanhoren. Maar verder hebben mijn zus en ik wel ongeveer dezelfde smaak en dat vind ik zeer leuk. Want het is zo gezellig om samen naar concertjes te gaan. :')

    Dat probleem heb ik niet, die van mij is helemaal gek van RnB en hiphop :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    xMelodic schreef:
    Een jongen van mijn klas is ook fan van atl. En nu wil hij me ook fan maken :'D


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Unhearted schreef:
    Mijn zus en ik zijn allebei geen fan van ATL. :Y) Dat soort muziek kan ze zelfs niet aanhoren. Maar verder hebben mijn zus en ik wel ongeveer dezelfde smaak en dat vind ik zeer leuk. Want het is zo gezellig om samen naar concertjes te gaan. :')

    (puh)

    jou zus is toch zooo geweldig

    hoe bedoel je sarcasme?


    Some people make the world special just by being in it

    Decadence schreef:
    (...)
    (puh)

    Uh?

    Unhearted schreef:
    (...)
    Uh?


    Mijn zus en ik zijn allebei geen fan van ATL. Dat soort muziek kan ze zelfs niet aanhoren.
    (puh)

    Decadence schreef:
    (...)

    Mijn zus en ik zijn allebei geen fan van ATL. Dat soort muziek kan ze zelfs niet aanhoren.
    (puh)

    Sorry dat ze dat niet kan?!

    Decadence schreef:
    (...)

    Mijn zus en ik zijn allebei geen fan van ATL. Dat soort muziek kan ze zelfs niet aanhoren.
    (puh)

    Iedereen die dat niet kan aanhoren mist wat in hune cultuur. 8D


    We'll never be as young as we are tonight

    Unhearted schreef:
    (...)
    Sorry dat ze dat niet kan?!

    Ik maak maar een grapje? ;s - Ik voel me aangevallen door je en dat is de eerste keer ooit -