Ikke! Info komt
Naam: Fay Carlie Thyson
Geslacht: Vrouw
leeftijd: 19 Jaar
lengte: 1.79 meter
afkomst: Australië - Sydney
beroemd van: Modellenwerk en acteren
gezins situatie: Goede gezinssituatie. Fay wordt nog steeds door haar beide ouders verwend, ook al woont ze nu in een ruime loft in het centrum van Boston.
foto: Fay Carlie Thyson
klein tekstje over jezelf:
Hallo Iedereen,
Mijn naam is Fay Carlie Thyson, vernoemd naar één van mijn grootmoeders. De beroemde Fay Darlinn, ook model, net als ik. Ik ben een gewoon meisje afkomstig uit Sydney. Daar ben ik door een modellenbureau ontdekt geweest en daardoor ben ik moeten verhuizen naar Amerika. Sinds een jaar ben ik ook gestart als actrice, en ik moet eerlijk toegeven dat het me wel bevalt. Mensen beschrijven me als een levendig persoon, dat net zoals iedereen wel zijn negatieve kanten heeft. Ik hou van mijn drie beste vriendinnen; Noa, Sophie en Maibel, ze zijn mijn hele leven. Ik heb donkerbruine, dikke haren ; donkergroene ogen ; voluminieuze lippen en een scherp gezicht. De ontwerpers noemen me perfect voor vele opdrachten. Nee, ik ben niet zelfingenomen, maar ik vind het gewoon leuk dat mensen me complimenten geven, als je ziet van waar ik afkomstig ben. Mijn ouders zijn mijn grootste steun doorheen mijn carrière en mijn moeilijke periodes. Ik hou van hen en vind het jammer dat ze in Ohio wonen, het is nog een eind rijden en door mijn vele werk heb ik bijna geen tijd om ze te bezoeken. Wel bel ik bijna iedere avond voor een lang gesprek en om mijn hond, Hope, eens te horen. Zo, dat was het ongeveer. Bye Lieverds <3
[ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 18:47 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right