• Ik zie er volgens mij niet uit als een encyclopedie. En ik heb het al een paar keer gecheckt. Maar waarom behandeld iedereen mij dan zo? Een paar vragen die ik vandaag gehad heb van Leerlingen -geen enkele leraar-. Anne, wil je vertellen waar China ligt? Anne, Wat betekend *moeilijk woord*? Anne, wil je me uitleggen over D-day? Anne, wat is een monopollis? Anne, Hoe reken je die som uit? Anne, wat was het huiswerk? Anne, kan je me helpen? Enzovoort Enzovoort. De hele dag door, zelfs in de pauzes. En dan vinden ze het gek dat ik heb in mijn laatste les flip als iemand vraagt Anne, wat is een dominant gen? terwijl de leraar dat net heeft uitgelegt.

    Worden jullie ook behandeld alsof je een genie bent terwijl je met moeite Bv. De havo aankunt?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn moeder werd zo genoemd.
    Op het vmbo had ik dat wel redelijk, maar dat niveau was ook veel te makkelijk voor me :']


    No growth of the heart is ever a waste

    nee? (:
    niemand vraagt iets aan mij, omdat ze weten dat ik het toch niet kan ofzo (cat)


    All was well.

    Dat heb ik altijd met geschiedenis en aadrijkskunde.Vooral vorig jaar,wat is het andwoord van die en die vraag.Ik werd er gek van


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ooh, dat had ik in de 1e 2 klassen en op de basisschool. Zo van: 'Julia, wat is dit?' 'Julia, hoe moet dat?' Enzovoort. Nu heb ik een nieuwe klas en alleen 2 mensen daarvan weten dat ze dat steeds bij me kunnen doen. Maar soms word ik daar ook gek van .___.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben een wandelend woordenboek => Engels-nederlands / Frans- Nederlands (en omgekeerd)
    Maar gelukkig zijn er nog andere goed in talen..


    Ze vragen soms iets aan mij.. Maar meestal aan de slimste van de klas. xp

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 17:44 ]


    VIP - Very Important Penguin