• Waar ben jij veslaaft aan? Ik aan Hello Kitty dingetjes(Zie mijn fotoboek) En ik ben fan van haarbanden en haarspray en chocolade x'D

    Waar ben jij veslaaft aan?

    Foto's van Scene's, ook chocolade,muziek, Msn en verder post ik later wel :P

    (ohja verslaafd aan mijn steiltang ddenken)

    ik ben verslaafd aan posters kopen van th en plaatjes verzamelen op de computer van th xD en ik ben verslaafd aan koekjes(A) daarom noemt me moeder me soms koekiemonster -.-'

    Scenekapsels kijken/ opzoeken. Lollies, muziek en chocoladekoekjes.

    Scene's/Saskia/TH/Photoshop x3[das grappig x3 kank hannah montanna enz. verminke x3 EN NICOLE SHERZINGER (6)]/Meligheid/Quizlet/lolly's/muziek/chocolade en kauwgum x3

    JAA VEEL HE


    We can only learn to love by loving.

    Scene's/Saskia/TH/Photoshop x3[das grappig x3 kank hannah montanna enz. verminke x3 EN NICOLE SHERZINGER (6)]/Meligheid/Quizlet/lolly's/muziek/chocolade en kauwgum x3

    JAA VEEL HE


    (lol)

    Quizletquizletquizlet :'DD
    Hello Kitty ^-^ Ik koop zogoed als alles wat ik er van zie =]
    Msn =P
    Strikjes&speldjes!! Heel erg! Heb er nu 6 in en een megastrik aan m'n broek + een veter in mn haar x'D
    Roze! =o
    & my biggest addiction;

    MUSIC
    Ik heb mijn mp3-speler bijna de hele dag aan, ik kom er savonds mee inslaap [doe ik hem meestal als ik bijna slaap wel uit x'D], soms slaap ik er ook mee, en als ik smorgens wakker wordt gaattie meteen wéér aan. ga ik computeren moet natuurlijk ook meteen Winamp geopent want musicjunkie needs her drug; music x'D


    Mew <3

    kauwgom, make-up, hairspray, schoenen, kleding, sieraden, muziek, tokio hotel en ga zo maar door

    chocolade xD Hairspray, muziek, zingen x)
    Jonassbrothers (A)
    en nog zoveel meer