• Heb ik zo een jongen op msn. Hij komt alleen niet zo veel online. Maar als die dan eens online komt, doet die soms zo kei kortaf, en geeft hij mij het gevoel dat hij me echt niet afkan. Maar een andere keer doet die dan weer zo kei lief en sweet en leuk enzo. En dan een andere keer weer kortaf en zegt hij weer niet veel en geeft hij weer dat gevoel dat hij me niet moet. En dat wisseld altijd af ><" en Omg, ik haat dat gewoon (': Iemand die weet of het normaal si voor een jongen zo te doen, of moet hij me echt niet ? :XOwké, en nu schaam ik me gewoon want hij zei; gtg(k). En ik wist niet wat het betekende, dus ik dat maar niet vragen of ik kwam dom over, blijven door praten over de stomste dingens. Blijkt het gewoon te zijn dat hij weg moest x') En nu schaam ik me ook nog eens.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 15:40 ]

    ach zo zijn jongens
    vrienden van mij reageren ook soms zo , zo zijn jongens nu eenmaal. Ik heb soms ook geen zin om ellenlange antwoorden te geven. Vaak is het dan ja , nee of hm. Het ligt totaal niet aan jou , hij heeft misschien andere dingen aan zen hoofd dan <3

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 15:46 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Oempf. Ik heb daar ook best een hekel aan, en als je er dan wat van zegt: "Je moet niet zo zeuren".


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moet iedereen dan altijd lange gesprekke hebben.Soms heb je gewoon geen zin om zeveel te praten,maar als je er dan iets van zegt word men boos.En als je dan niet van die lange gesprekken hebt dan word men ook boos.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Starship schreef:
    ach zo zijn jongens
    vrienden van mij reageren ook soms zo , zo zijn jongens nu eenmaal. Ik heb soms ook geen zin om ellenlange antwoorden te geven. Vaak is het dan ja , nee of hm. Het ligt totaal niet aan jou , hij heeft misschien andere dingen aan zen hoofd dan <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Starship schreef:
    ach zo zijn jongens
    vrienden van mij reageren ook soms zo , zo zijn jongens nu eenmaal. Ik heb soms ook geen zin om ellenlange antwoorden te geven. Vaak is het dan ja , nee of hm. Het ligt totaal niet aan jou , hij heeft misschien andere dingen aan zen hoofd dan <3

    Naja, misschien heb je wel gelijk (': Want hij stond op busy dusja ^^ zal hij waarschijnlijk andere dingen aan zijn hoofd hebben. :X

    haha joyce toch. >.<
    jongens zijn kak.(x
    <3


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Yasmiinee schreef:
    haha joyce toch. >.<
    jongens zijn kak.(x
    <3

    Jomo seg, ds ni grappig znne (':
    &n wanneer zienk u nog is joa ?ö
    komt dn 3e november is naar antwerpe joh ;D
    <3