• ... als je me zou willen helpen :'D

    Ik ga een nieuw verhaal schrijven, totaal zelf verzonnen en alles. Maar ik loop bij al mijn verhalen helemaal vast als ik neiwue karakters meot bedenken. Daarom ga ik een soort rol verdeling doen. Ik zet zo een lijstje hier onder neer, zou je dat willen invullen? bedenk maar gewoon iemand. Het liefst zowel jongens als meisjes.


    Ik heb er best veel nodig, dus alsjebleift, dnek niet: eht is al zo veel, want ik heb echt veel nodig. je zal me enorm mee helpen :'D









    jongen/ meisje?:

    Naam(voluit alsjeblieft, EERST ACHTERNAAM DAN VOORNAAM. TUSSEN NAAM GEWOON IN HET MIDDEN):

    leeftijd(12-17):

    specialitijd( Water, fire, star, light, darkness, wind, earth, flower/plants, Love, Hate, dance, weapons, sound)(kies er een of twee, de eerste ben je het beste in!):

    kleur haar:

    kleur van ogen:

    karakter:

    hobbies:

    houd van:


    heeft hekel aan:


    Textje over jezelf.


    foto(anime): mag, als je neit invuld kies ik zelf wel een

    overige specialiteiten:





    even een klein voorbeeldje voor jullie
    :


    jongen/ meisje?: meisje

    Naam: Hakuro Ami Allaya

    leeftijd(12-17): 15

    specialitijd: Sound, Star

    kleur haar: bruin

    kleur van ogen: blauw

    karakter: onbetrouwbaar, maakt overal een zootje van, zet de boel graag op stelte, kan moordlustig zijn, maar is over het algemeen heel lief en ontschuldig. Kan niet tegen haar verlies, is meer op haar gemak bij jongens.

    hobbies: dansen, trainen


    houd van: haar zusje , Hakuro Saruna Mai. Haar neef, Hakuro Masaki.


    heeft hekel aan: verliezen, iedereen die haar in de weg staat.


    Textje over jezelf/het personage:

    Hallo, ik ben Hakuro Ami Allaya, en zoals je ziet ben ik 15 jaar. Ik train heel veel, vooral Star en Dance. Maar ik probeer een nieuwe specialiteit onder de knie te krijgen, water. Ik heb een zusje van 12, en ze is nu net aan het puberen. Ze kijkt een beetje tegen me op. Maar gaat een hele andere rihting uit dan mij. Je moet me echt niet in de weg staan, anders blijft er dus totaal niets van je over. Ik doe hard mijn best, maar als ik eht heb gehad, dna heb ik het ook echt gehad. Ik speel op vele instrumenten, het is een manier van vechten geworden.Maar ik ga weer trainen, Sayounara.


    foto(anime): Clik

    overige specialiteiten: Dance, Water.





    ik zoek voor eht verhaal:


    - het zusje.
    - de neef
    - buurjongen
    - buurmeisje
    - buurmeisje
    - Tweling, buurjonge:
    - Moeder
    - beste vriendin van zusje
    - beste vriend van hoofdpersoon
    - famillie van hoofdpersoon/ zusje/ neef/ buurjone's/ buurmeisjes
    - Dorp bewoners
    - bewoners van andere dorpen.
    - verzin zelf maar:




    Om jullie te helpen, heb ik hier alvast wat dorpen neer gezet waar je uit kan kiezen, dorpen mag je eventueel vermelden in het tekstje over jezelf:

    - The Middle Village
    - The vorbidden Zone
    - The Fire Wall
    - Water Country
    - The Hidden River
    - The Shining Star
    - The Earth Cave
    - verzin maar wat :'D als het maar engels is en iniedergeval iets betekend :'D



    je mag meerdere personen maken, dat zou juist wel makkelijk zijn ^^,

    trouwens, dit is dus GEEN naruto storie hoor !

    Ik zou blij zijn met jullie hulp. Ik maak zelf ook wel vast wat personen aan, maar ik heb er dus wat meer nodig. Ik zou jullie hilp echt waderen ^^,

    jongen/ meisje?: jongen
    neef van allaya

    Naam(voluit alsjeblieft, EERST ACHTERNAAM DAN VOORNAAM. TUSSEN NAAM GEWOON IN HET MIDDEN): kaname achternaam onbekent
    leeftijd(12-17): 17

    specialitijd( Water, fire, star, light, darkness, wind, earth, flower/plants, Love, Hate, dance, weapons, sound)(kies er een of twee, de eerste ben je het beste in!): Darkness, dance kan ik ook een vampier zijn:P

    kleur haar: bruin

    kleur van ogen: blauw

    karakter: duister is vaak aro maar als je me wat beter leert kennen ben ik aardig

    hobbies: muziek luisteren magie oefenen dansen vooral street

    houd van: muziek alleen zijn wandelen kleren maken koken


    heeft hekel aan: zon


    Textje over jezelf. heeey ik woon nu ongeveer 17 jaaartjes op deze aardbol in het stadje The Shining Star als je meer wil weten ask me:P


    foto(anime): mag, als je neit invuld kies ik zelf wel een http://www.netcomics.com/forum/data/1216142216_anime_boys%5B1%5D.jpg de ene met bruine haren ben ik

    overige specialiteiten: ben stoerxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.