• Ik was namelijk vorige week ook ziek en nu weer!
    en dat geloofd ze niet,Mijn hoofd doet super veel zeer,als ik op sta dan stril ik helemaal en heb het gevoel dat ik in elkaar ga zakken,Mijn lichaam voelt als een los lapje rubber,Mijn keel doet zeer,ik moet kei hard hoesten,En ik ben snot verkouden,
    Verder denk ik wel dat ik het heb.

    Iemand Tips Ofzo of iets anders?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ga gewoon op eigen houtje naar de dokter, laat hem een doktersverklaring schrijven of zo. :Y)

    Dat heb ik een keer gedaan, en ik heb een dokterfobie (endatisechtzo) en toen geloofde ze me wel :Y)

    Sterkte.


    If the Devil is 6, than God is 7.

    EviPrecious schreef:
    Ga gewoon op eigen houtje naar de dokter, laat hem een doktersverklaring schrijven of zo. :Y)

    Dat heb ik een keer gedaan, en ik heb een dokterfobie (endatisechtzo) en toen geloofde ze me wel :Y)

    Sterkte.


    Goed plan!

    Maar dan moet ik wel eerst uit zoekken waar de dokter is xD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dan bel je toch gewoon de dokterspost :'D Komt de dokter ook wel bij jou thuis langs :Y)


    If the Devil is 6, than God is 7.

    bel toch gewoon de dokter voor een huisbezoek.


    Just a simple "I love you" (:

    :)

    Dankje ik bel maandag ochtend gelijk!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ze zal toch wel zien zeker dat het echt is? En anders zoals chevy zei kan de dokter da nzegge nda tje echt ziek bent.

    Ik zou ook de dokter bellen :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    En daarom haat je je moeder? Da's toch echt geen reden om haar te haten hoor. Nou whatever, zoals de meeste hier al zeggen; Bel zelf de dokter.

    Ik ben ook ziek, geloofde ze eerst ook niet. Ze dachten dat ik onder mijn werk vandaan wilde komen (wat eigenlijk ook was, maar ik voelde me echt niet 100%). Maar toen mocht ik dus thuis blijven, later die avond begin er echt koorts op te spelen en toen geloofde ze me wel. Dus meet je temperatuur op, als je koorts of verhoging hebt gelooft ze je vast wel. En anders idd de dokter bellen.


    -

    eet iets waar je echt van moet kotsen,en kots dan echt.
    wanneer je hebt overgegeven,geloven ze je meestal wel ;p
    haha okee,dat lijkt me niet meteen de beste tip ; bel gewoon de dokter (:

    x


    everybody needs a song.

    bel de dokter zou ik zeggen.

    Dokteeeeeeeer :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Bel de dokter gewoon.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Mijn mama geloofd ook nooit dat ik ziek ben, dan denkt ze dat ik gewoon niet naar school wil ofzo. En dan zit ik in school heel ziek en pfah . ghah.


    Some people make the world special just by being in it

    Conspiracy schreef:
    En daarom haat je je moeder? Da's toch echt geen reden om haar te haten hoor. Nou whatever, zoals de meeste hier al zeggen; Bel zelf de dokter.


    ok