• Sla ik nu net de krant open , staat men bf in de krant met der lief.

    Ik had al vernomen dat haar vriendj in het ziekeenhuis lag door handgemeen met een leerling. ja oke dan dat is het niet. Geeft die lijpe eilandcreep directeur van ons ook nog eens commentaar.

    Da is die adrenaline .. dat gebeurt overal wel eens .. we hadden het jammer genoeg niet op tijd door dat die jongen zich zo slecht voelde door die slag .. blabla

    ja tuulijk , wat moet ja anders zeggen

    Maar dat is het nu ook niet. Mijn school zit gewoon vol creeps

    Vorig jaar had er 1 eens een mes mee. Die verstond iets verkeerd , greep dat mes uit zen broekzak en begon messteek-moves te maken. Daarna is ie weggelopen , gebeld naar zen vrienden dat die gozer waar hij messteken aan gaf dood moest .. etc

    En het strafste is dat hier geen woord over gerept is hé! Geen straf , zen ouders weten het niet , geen enkele leerkracht wist het. En het strafste is dat die jongen die hij dood wou , nog zen excuses moest aanbieden

    Dan hebben we nog vlagen gehad van losgelsagen junks en een serial gsm-steler

    Ligt het aan mij of zit ik op een abnormale school :|


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    slotj , dubbel topic <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik had al op die ander een slotje gezet :P