• In Twilight speelt hij toch Claire de Lune. Doet die dat helemaal zelf of iemand anders wiens handen dan getoond worden en dan Robert in zijn geheel maar wanneer je de handen niet ziet of zo. Want dat gebeurt zo vaak.
    Ik zou dat wel eens wilen weten. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Hij speelt zelf toch? (:

    als het goed is is hij dat zelf.
    hij ging Bell's lullaby ook zelf maaken.

    ps.
    hij zingt ook:X


    To The Stars Through Adversity

    Hij speelt zelf en zingt ook ;3


    We can only learn to love by loving.

    Ghaha, hij speelt piano, gitaar en hij zingt dus ja hij speelt piano. Maar dat liedje is dus niet van hem, die Claire de lune

    Volgens mij speelt hij het zelf (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Conspiracy schreef:
    Ghaha, hij speelt piano, gitaar en hij zingt dus ja hij speelt piano. Maar dat liedje is dus niet van hem, die Claire de lune

    Ik heb het gespeeld voor mijn examen in't muziekschool, dus ik weet dat wel.


    Where there is a sea there are pirates...

    Hij speelt zelf piano en gitaar. Hij zingt zelfs (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    hij speelt zelf,
    maar hij speelt geen Claire De Lune. ;] hij speelt Bella's Lullaby, gecomposeerd door Carter Burwell.
    Hij zou eerst zelf 1 maken, maar toen hebben ze toch die van Burwell gekozen, maar hij móést en zou hem leren, dus ja, hij speelt piano (:


    It's not the same without you.

    Hij speelt het denk ik zelf.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Nicol schreef:
    Hij speelt zelf en zingt ook ;3


    Let's do this poo

    Hij speelt en zingt. :Y)


    If the Devil is 6, than God is 7.

    Hij speelt geen Clair de Lune, dat is de melodie die je hoort in Edwards kamer, vlak voordat ze uit het raam springen. Dat nummer is gecomponeerd door Sara(h) Debussy. Robert speelt wel echt piano in de film, hij heeft het nummer Bella's Lullaby uit zijn hoofd geleerd. Dat nummer is weer gecomponeerd door Carter Burwell die alle achtergrond muziek heeft gemaakt voor Twilight.

    Verder zingt Robert nog en speelt hij gitaar.


    -

    Everlasting schreef:
    Hij speelt geen Clair de Lune, dat is de melodie die je hoort in Edwards kamer, vlak voordat ze uit het raam springen. Dat nummer is gecomponeerd door Sara(h) Debussy. Robert speelt wel echt piano in de film, hij heeft het nummer Bella's Lullaby uit zijn hoofd geleerd. Dat nummer is weer gecomponeerd door Carter Burwell die alle achtergrond muziek heeft gemaakt voor Twilight.

    Verder zingt Robert nog en speelt hij gitaar.


    Dat was toch Claude Debussy?


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)

    Dat was toch Claude Debussy?

    Als je luisterd naar wat Edward zegt. Dan trekt hij een vies gezich en kijkt onzeker naar Bella. "sara Debussy.. I don't know.." en dan zegt Bella "Claire De Lune is great" XD

    Ja sorry ik heb Twilight echt te vaak gezien! 'O.o


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Als je luisterd naar wat Edward zegt. Dan trekt hij een vies gezich en kijkt onzeker naar Bella. "sara Debussy.. I don't know.." en dan zegt Bella "Claire De Lune is great" XD

    Ja sorry ik heb Twilight echt te vaak gezien! 'O.o


    Haha, ;d
    Ja, ik maar 3 keer x'd
    Maar ik ben er zeker van dat Claude Debussy het heeft geschreven, alleja, ik kan het ook fout hebben, maar volgens mij was hij dat. ;o
    Maar oke, zo belangrijk is dat nu ook weer niet. x)


    Where there is a sea there are pirates...