• HAHAHAHAHA, ik ga zo dood van het lachen nu, jongeh.

    Haha, serieus, dit gaan jullie zo niet snappen, buiten Kirsten dan, want haar heb ik m'n lolletje mee gedeeld. :'DDDDDD

    Oké, de hele humor gaat dus om duimen. :'DDD De hele voorhistorie met Faline en Xan ga ik hier niet vertellen, maar het kwam er dus op neer dat Flien bij Xan's verhaal alle woorden zoals 'erectie' en lul enzo had veranderd in duim.

    - Omdat Bill zijn duim omhoog moet...
    - Bill’s duim drukt zo hard tegen mijn been aan dat het bijna pijn doet.
    - “Bill!” roep ik uit. Verschrikt schiet hij overeind, waardoor ik van hem afrol. “Ah, fuck”, kreunt hij, wanneer mijn knie tegen zijn duim aankomt.
    - Meteen vouw ik mijn vingers om zijn recht omhoog staande duim. Hij is hard en warm.


    Toen kwamen we dus zeg maar niet meer bij, maar jullie gaan hier nu echt zitten van 'WTF'. :'DDD

    Vervolgens gingen we liedjes op YouTube luisteren, hahahahaah, trauma jongeh!

    Hoki Poki
    Ga ook echt alle lichaamsdelen vervangen door duim. Serieus, dat is dan een kinderliedje. :')

    Tsjoe Tsjoe Wa
    Ik meen het hoor. Duimen omhoog, billen naar achter, tong uit je mond? LANGS DE BILLEN? o.o

    Slam Dunk Da Funk
    'Push it in, pull it out, to the beat! DO YOU WANNA GET DOWN? (nerd)'

    Willy Use A Billy Boy
    Hahahahhaha, heb je nog uitleg nodig? :'DDD En willy in je billie. :'DDDDDDDDDDD Mét de billiboycondooooom. x_x

    Ik ga ik hier echt zo dooooooood en jullie vinden er geen hol aan, maar dat maakt niet uit. :'D

    Deze mag je ook zeker niet missen. (nerd)

    Ik ben zojuist gestorven ...:| x.X


    Wie du mir, so ich dir.

    OMFG. http://www.youtube.com/watch?v=N4080e1LNmM&feature=related

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 2:00 ]