• hey!!
    kijk ik zit mt een probleempje...
    Ik heb nooit egt vrienden gehadop myn sgool (wegens zware problemen) en nnu zit ik dus in t ander gebouw vn myn sgool en er is een nieuw meisje vn dit jaar en we zyn ondertsse goed bevriend...nu is het probleem. Deze middag gingen we met onze klas nr de kermis om iets te eten. Duss zat zij (Banoo) bij enkele meisjes van haar klas. en toen we trg op sgool kwamen ging ik iets vragen aan haar, maar toen ik haar een knuff gaf zeide die andere meisjes dus: 'Ieuwl, wij zijn hier weg, kommaar mee Banoo, bij haar moet je niet omgaaan' Maar Banoo bleef (gelukkig) zitten en die andere dus ook. ik ben toen weg gegaan, maar het doet pyn als ze zoiets rechtin je gezicht zeggen. maar goed dat Banoo hun niet geloofd en nog steeds bevriend wil blyve mt my maar... wrmdoen mense dat tog?
    Hebbe julie ooit al zoiets meegemaakt??
    Xx

    ik niet. maar ik zou het idd ook niet leuk vinde ... wat een rotstreek seg. zoown kindere zijn ook welleens jaloers. dus probeer je niet te druk te make. miss kijke ze wel tege je op :P


    --

    Ik denk altijd:
    Als je die een keer goed raakt, dat die niks meer durven. Met die kutkoppen van hun.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja. Dat heb ik nu (weeral) voor. De meisjes van mijn klas roddelen zo hard slecht over mij, en schelden me uit, lachen me uit en pesten me. Ik ben alleen in de klas. En dus ben ik al aan het spijbelen van dinsdagnamiddag.
    Het is er gewoon niet uit te houden en ik moet terug. Maar ik wil en durf gewoon niet meer! =S


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat zijn gewoon kutmensen zonder een leven. Ik zou ze gewoon negeren als ik jou was!


    Never run out of reasons to smile...

    Nja niet dat :Y).
    maar vroeger werd er in andere klassen heel veel over mij geroddelt, en iedereen geloofde dat ook.
    zo van dat ik naakt door school heb gelopen,en shit :'D.
    nou, in groep 7 mijn beste vriendin, die wou in groep 6 niet met mij omgan omdat ze die roddels geloofde :'D.
    nja dt is al lang geleden ^^
    ik zit nu al in de middelbare :'D

    machtsstrijd , mensen willen gezien worden als populair en om dat te kunnen bereikenen kraken ze andere mensen af , dat schept 'respect' , eigelijk niet .. maar zo denken ze

    maar er zijn andere manieren om populair te worden , en btw zo leuk is dat nu ook weer niet , neem men woord


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Je moet daar gewoon niet achter luisteren.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    jah zoiets heb ik echt vaak gehad en ej hebt gelijk het is erg rot. maar dan luisterde dat meisje ook nog naar die bitches en jah gongen ze aan iedereen vertellen dat ik vies was enzo das echt zo..... iks nap ehct niet waarom mensen zo doen. laat elkaar gewoon emt rust !!!!
    maarjah gelukkig heb ik nu wel vrienden die daar niks van aan trekken.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Omdat mensen nou eenmaal mensen zijn. Ze zijn soms ongelofelijk kinderachtig, gemeen, en de reden? Ze voelen zich waarschijnlijk beter dan jou, terwijl ze daar totaal geen reden toe hebben. Je moet gewoon zo denken, ze doen dat alleen maar omdat zíj zich dan beter voelen, aangezien ze een ongelofelijk minderwaardigheiscomplex hebben.


    Life is hard and then we die

    Neeh, mensen zijn eerder bang voor mij. Dat is soms ook best hatelijk.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    PUKKELxDING schreef:
    Omdat mensen nou eenmaal mensen zijn. Ze zijn soms ongelofelijk kinderachtig, gemeen, en de reden? Ze voelen zich waarschijnlijk beter dan jou, terwijl ze daar totaal geen reden toe hebben. Je moet gewoon zo denken, ze doen dat alleen maar omdat zíj zich dan beter voelen, aangezien ze een ongelofelijk minderwaardigheiscomplex hebben.

    En als je de moed hebt dat recht in hun gezicht te zeggen voel jij je een stuk beter, promise.
    Ik heb ooit eens meegekregen van een meisje dat zelf in een groepje zat dat mensen treiterde (zelfs tot kelengrijpen aan toe): Als je treiteraars wil pakken, zeg ze dan waar het op staat, de keiharde waarheid.
    Dus dat heb ik eens gedaan. Ik liet niet alleen hen met een mond vol tanden staan maar overtuigde ook mijzelf dat ik op en top boven hen sta. Dat wisten ze, dus probeerden ze zich te redden met wat ze nog hadden waar ze vervolgens alleen zichzelf belachelijk mee maakten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar ONtopic: ik heb zoiets nog niet meegemaakt. Op mijn vorige school stonden wij (ik en twee vriendinnen) bekend als de nerds zeg maar. Ja, het verhaal gaat zo lekker als hokjespropperij klinken maar dat is nu eenmaal wat mensen doen. En als je bij mijn vorige school niet in strakke topjes, G-star broeken en veel te grote gouden oorbellen rondloopt val je al af bij het gros van de mensen. Vervolgens haalden we ook nog goeie cijfers (de beste van de school) en dat is voor menig student reden genoeg om ons eruit te pikken. Daarom waren er niet echt veel mensen die ons uit mekaar wilden drijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het ook meegemaakt. Ik weet hoe moeilijk het voor je is en hoeveel pijn het doet. Als mensen helemaal alleen zijn en worden uitgesloten, probeer ik er altijd mee bevriend te worden. Ik kan alleen maar zeggen: blijf jezelf, je hoeft je niet te veranderen voor anderen. Ze moeten je accepteren zoals je bent. En als die vriendin van je echt zo'n goede vriendin is, zal ze echt wel jouw kant kiezen. Probeer er anders eens over te praten...

    Niet naar luisteren! Ik vind het tof van je vriendin dat ze is blijven zitten voor je (:


    Happiness hit her like a train on a track