• Nou je moet weten dat ik de laatste tijd snel huil maar daar gaat het dus niet om.
    Ik fiets altijd met twee meiden mee waarvan ik vroeger één totaal niet mocht maar oké het leek alsof ze mij wel mocht. Ik dacht echt dat we nu vriendinnen waren. Maar als we op de terug weg samen fietsten werd ik altijd wat genegeerd. Dus ging ik met anderen mee fietsen op de terug weg zodat ik dan niet meer genegeerd werd.
    Nu sta ik vadaag bij mij fietst snauwt ze naar me waarom ik niet op de terug weg met hun mee fiets etc, etc. En dat ze dan geen zin meer hebben om met mij te fietsen. Omdat ik met anderen terug fiets en hun me daarvoor al negeerden terwijl ze zeggen dat ze daarom zo doen. Dus toen stond ik daar te vechten tegen mijn tranen want ik kan daar echt niet tegen.
    Nu ga ik inmiddels met andere mee fietsen naar school maar nu moet ik die meiden nog bellen dat ik dat heb besloten omdat ik moest kiezen.
    Maar ik ben dus bang dat ik aan de telefoon in tranen ga uitbarsten dus iemand tips zodat ik dat niet doe?
    x

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Probeer eerst wat te kalmeren en een slok water te nemen, ik heb ook een keer aan de telefoon gehuild en toen wachtte ik even tot mijn tranen hun weg hadden gevonden. Een paar keer diep in en uitademen en pas praten als je denkt dat het wel goed gaat.

Misschien helpt dat?

[ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 12:55 ]

a figment of your imagination

Artist schreef:
    Probeer eerst wat te kalmeren en een slok water te nemen, ik heb ook een keer aan de telefoon gehuild en toen wachtte ik even tot mijn tranen hun weg hadden gevonden. Een paar keer diep in en uitademen en pas praten als je denkt dat het wel goed gaat.

Misschien helpt dat?

Dankje, ik zal het proberen al begin ik al bijna te huilen als ik erover praat.
    Ik zal het proberen.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Stuur haar anders een mailtje of een smsje? Als ze zo rot tegen jou doen zijn ze je energie niet eens waard en is een mailtje waarschijnlijk ook fijner en gemakkelijker voor jou.

Succes ermee.

Wie du mir, so ich dir.

AndreasHudec schreef:
    Stuur haar anders een mailtje of een smsje? Als ze zo rot tegen jou doen zijn ze je energie niet eens waard en is een mailtje waarschijnlijk ook fijner en gemakkelijker voor jou.

Succes ermee.

Ik heb haar 06 niet eens haar oude nummer wel volgens mij.
    Ik denk dat ik haar vanavond wel bel dan. Dan zal het wel wat minder zijn.
    Dankje.

[ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 13:21 ]

Dus.. als ik het goed begrijp zitten ze je te negeren en als jij je eigen keuzes maakt lopen ze achterlijk te zeiken? Mijn advies: Geef ze de dikke vinger. Dat soort mafkezen zijn jouw verdriet niet waard, serious ;]

Ik had ook zo'n mens tijdens de stedentrip, een vieze profiteur Zei helemaal niks tegen me - alleen tegen mijn vriendin - en na zes uur samen reizen vroeg ze of ik d'r geld mocht lenen. Ja ammehoela.
    Ik ben niet moeilijk over het algemeen maar zulke streken moet je me niet flikken.

No growth of the heart is ever a waste

AndreasHudec schreef:

Succes ermee.

Ja das waar ;]
    Als je nog contact wil zoeken kun je het op deze manier proberen.

No growth of the heart is ever a waste

Aurelia schreef:
    Dus.. als ik het goed begrijp zitten ze je te negeren en als jij je eigen keuzes maakt lopen ze achterlijk te zeiken? Mijn advies: Geef ze de dikke vinger. Dat soort mafkezen zijn jouw verdriet niet waard, serious ;]

Ik had ook zo'n mens tijdens de stedentrip, een vieze profiteur Zei helemaal niks tegen me - alleen tegen mijn vriendin - en na zes uur samen reizen vroeg ze of ik d'r geld mocht lenen. Ja ammehoela.
    Ik ben niet moeilijk over het algemeen maar zulke streken moet je me niet flikken.

Je hebt volkomen gelijk.
    Dankje.
    En rot van de stedentrip dan. o.o'

Gekrabbeld op hyves dan maar.