Ik fiets altijd met twee meiden mee waarvan ik vroeger één totaal niet mocht maar oké het leek alsof ze mij wel mocht. Ik dacht echt dat we nu vriendinnen waren. Maar als we op de terug weg samen fietsten werd ik altijd wat genegeerd. Dus ging ik met anderen mee fietsen op de terug weg zodat ik dan niet meer genegeerd werd.
Nu sta ik vadaag bij mij fietst snauwt ze naar me waarom ik niet op de terug weg met hun mee fiets etc, etc. En dat ze dan geen zin meer hebben om met mij te fietsen. Omdat ik met anderen terug fiets en hun me daarvoor al negeerden terwijl ze zeggen dat ze daarom zo doen. Dus toen stond ik daar te vechten tegen mijn tranen want ik kan daar echt niet tegen.
Nu ga ik inmiddels met andere mee fietsen naar school maar nu moet ik die meiden nog bellen dat ik dat heb besloten omdat ik moest kiezen.
Maar ik ben dus bang dat ik aan de telefoon in tranen ga uitbarsten dus iemand tips zodat ik dat niet doe?
x
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.