• -he looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that hasn't wanted wanting that has never been wanted for the sake of wantingness-

    Dit vond ik het wel waard om op Quizlet te zetten, zeg me maar als je eruit komt.

    http://www.youtube.com/watch?v=t7XFyQhT1sw
    Zo grappig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wtf.
    Ik snap het wel, maar ik moet even uitpuzzelen hoe ik het in het Nederlands ga zeggen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hij ziet eruit als degene die ooit gewild heeft plotseling gewild wilde worden door een andere wil die niet wilde willen die nooit gewacht heeft omwille van gewildheid.

    Dat is de vertaling.
    Nu normaal nederlands.
    Het komt erop neer dat zo'n dude eruit ziet als zo'n andere dude die iemand wilde, maar opeens wilde die andere door iemand anders gewild worden maar die ander wilde dat niet, en die heeft dus ookniet gewacht om wille van gewildheid.
    Ofzuu.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hij lijkt op degene die vroeger de wilde plotseling wil worden door wilde een ander wil dat niet willen willen dat nooit willen omwille van het willen.

    Freakdog schreef:
    Hij ziet eruit als degene die ooit gewild heeft plotseling gewild wilde worden door een andere wil die niet wilde willen die nooit gewacht heeft omwille van gewildheid.

    Dat is de vertaling.
    Nu normaal nederlands.
    Het komt erop neer dat zo'n dude eruit ziet als zo'n andere dude die iemand wilde, maar opeens wilde die andere door iemand anders gewild worden maar die ander wilde dat niet, en die heeft dus ookniet gewacht om wille van gewildheid.
    Ofzuu.

    Oo die is goed.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Prodigy schreef:
    Hij lijkt op degene die vroeger de wilde plotseling wil worden door wilde een ander wil dat niet willen willen dat nooit willen omwille van het willen.

    Ozo!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    What the fuck xD


    Just a simple "I love you" (: