• hello folks !

    ik ga misschien overmorgen al mijn lippiercing zetten ;D
    Wat is het fijn om 16 te zijn ;D
    niet dat het van me moeder mag hoor maarja :P

    Om dit topic nuttig te houden;
    hebben jullie ook al eens stiekem piercing's laten zetten? of ben je dat nog van plan?

    xx(flower)

    EDIT: Yaay ik heb hem al laten zetten :D
    ik ga straks alleen dood als me moeder hem ziet xD

    En voor als mensen het willen weten;
    Het doet haast geen zeer ;)

    xx

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 17:30 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Dat is bij mij niet nodig geweest want ik mag piercings x] Ik heb een tongpiercing en een lippiercing :3

    Met kerst ongeveer laat ik snakebite zetten, en later nog een industrial. Al mag het niet van me ouders ik ben 16 dus ik kan zonder toestemmig laten zetten =]

    SPLIENERDx3 schreef:
    Dat is bij mij niet nodig geweest want ik mag piercings x] Ik heb een tongpiercing en een lippiercing :3

    Met kerst ongeveer laat ik snakebite zetten, en later nog een industrial. Al mag het niet van me ouders ik ben 16 dus ik kan zonder toestemmig laten zetten =]

    Same here ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Nope, moet dat dan? Like ik mag het als ik wil. Maar piercings vind ik niks, like ik ga in december mijn tattoo laten zetten. Like dat vind ik leuk =']


    ~

    Oh vet Ö
    Ik vraag er een voor mn verjaardag, 10 juli -eind weg jammer genoeg D:- dan word ik ook 16, maar als ik 'm dan niet mag dan ga ik 'm zelf halen ;D


    I don't need words to feel those lips.

    Confession schreef:
    Nope, moet dat dan? Like ik mag het als ik wil. Maar piercings vind ik niks, like ik ga in december mijn tattoo laten zetten. Like dat vind ik leuk =']

    ik zeg helemaal niet dat dat moet ??
    =)


    I solemny swear i am up to no good

    ik mag piercings zetten van mijn moeder dus stiekem hoeft niet n_n ben ook al 17 dus ik mag het zoiezo zelf weten haha.


    -

    volgende week neem ik mijn piercing^^
    En nee, mijn moeder gaat er niet blij mee zijn xD


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik wil heel graag een tattoo, maar daar zijn mijn ouders het niet zo mee eens. En ik zou het best stiekem willen laten doen.. maar ik weet de leeftijd niet waarop je dat, zonder toestemming, mag laten doen. (Is dat ook 16? Of ouder?).


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    Ik wil heel graag een tattoo, maar daar zijn mijn ouders het niet zo mee eens. En ik zou het best stiekem willen laten doen.. maar ik weet de leeftijd niet waarop je dat, zonder toestemming, mag laten doen. (Is dat ook 16? Of ouder?).

    18 dacht ik
    Omdat je lichaam dan pas uitgegroeid is

    Als je eerder wilt, moet je helaas toestemming van je ouders hebben ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Nee en no way.


    I'd rather go naked than wear fur.