• zie tkan me ni schelen wat Fall Out Boy met hun liedjes doet maar toen ik daarjuist die niewe hit van ze hoorde=Beat It wist ik zo dat dat liedje niet van hen was ma jaren terug van Michal Jackson
    ik vind het eigenlijk stom als bands liedjes gaan stelen/nemen(of hoe je het ook wilt noemen --') van iemand anders en het enige wat ze er misschien aan zouden veranderen is het ritme
    ze kunnen toch zelf een nieuwe song maken?

    nou wa vinden jullie?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Eeuhm, zolang Michael Jackson het goed vind.xD


    ok

    Ach het is een leuk liedje, micheal jackson kan het liedje moeilijk zelf weer omhoog halen, dus dit is eigenlijk goed voor hem. En omdat het van FOB is vindik het veel leuker dan als het van Micheal jackson kwam, en ik denk dat meer mensen dat vinden.
    I.v.b met michals eigenaardigheden van de afgelopen jaren.


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ach het is een leuk liedje, micheal jackson kan het liedje moeilijk zelf weer omhoog halen, dus dit is eigenlijk goed voor hem. En omdat het van FOB is vindik het veel leuker dan als het van Micheal jackson kwam, en ik denk dat meer mensen dat vinden.
    I.v.b met michals eigenaardigheden van de afgelopen jaren.
    ja is wel waar en swat zij doen met hun songs wat zei willen ma kvin hun eigen songs in ieder geval veeeeeell beter


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Na zoveel jaar (let's say 25;)) mág dat gewoon;) Dan hoeft een band als FOB geen toestemming meer te vragen aan de orspronkelijke zanger;)
    Als het binnen die 25 jaar is, moeten ze wél toestemming vragen& als ze toestemming hebben moeten ze zoveel geld ervoor neerleggen:P Datzelfde gold voor Vanilla Sky die Umbrella van Rihanna heeft 'ge-remixed':P;)

    Dus mij boeit het niet echt veelxD

    xxxx.Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Na zoveel jaar (let's say 25;)) mág dat gewoon;) Dan hoeft een band als FOB geen toestemming meer te vragen aan de orspronkelijke zanger;)
    Als het binnen die 25 jaar is, moeten ze wél toestemming vragen& als ze toestemming hebben moeten ze zoveel geld ervoor neerleggen:P Datzelfde gold voor Vanilla Sky die Umbrella van Rihanna heeft 'ge-remixed':P;)

    Dus mij boeit het niet echt veelxD

    xxxx.Mo0n(K)

    mij ook ni en da van vanilla sky was nu wel anders toch? das remxen da doen 100den ma dit liedj is fgwn nog volledig tzelfde --' kvin da gwn wa nep(mijn mening)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ze doen toch wat ze willen o.OxD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ze doen toch wat ze willen o.OxD
    da heb ik toch ook zelf gezegdo_O ->dat me ni kan schelen wa ze met hun songs doen xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    laat ze maar doen, zolang het liedje niet slechter wordt gecoverd dan het oorspronkelijk was, is het toch goed :D

    het is toch alleen maar goed voor Micheal?
    mensjes (not mxD) willen dan ook ff het orgineel horen... en gaan dat dan ook luisteren (naja 1x)
    enne coveren (ofzo) mag gwn hoor... zelfs (naja) TH doet het... Instant Karma is eigenlijk van John Lennon


    I am an idiot, I move.

    Er worde DUIZENDE liedjes 'gestolen', maar dan wete de originele artieste er ook van, en de krijge ook een deel vn de opbrengt :) Het wordt altijd goedgekeurd, dus :) Enn, ik vind covers meestal ook wel goe,zo in een modern jasje :P


    007

    (...)
    mij ook ni en da van vanilla sky was nu wel anders toch? das remxen da doen 100den ma dit liedj is fgwn nog volledig tzelfde --' kvin da gwn wa nep(mijn mening)

    Nep?
    Ik denk dat je de helft van de artiesten nep moet noemen. Ze coverren allemaal wel eens een liedje.
    Alleen de meeste zijn zo oud en van zulke onbekenden, of juist hele bekenden, die we simpelweg neit meer kennen dat niemand het in de gaten heeft.
    Liedjes overnemen gebeurt all the time.


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Dat is niet gestolen, maar gecoverd:P


    bla bla bla

    Dat is niet gestolen, maar gecoverd:P

    sorry, ik weet dat het gecoverd moet zijn :]
    maar ben er met mijn gedachten even niet mij..(A)


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    het mog toch van m. j. dus is het gecoverd en deden ze dat niet voor die zogezegde combe back van m.j.? (ik denk dat) , maar ze hebben toch nog covers?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    het mog toch van m. j. dus is het gecoverd en deden ze dat niet voor die zogezegde combe back van m.j.? (ik denk dat) , maar ze hebben toch nog covers?

    Er is niet gezegt dat het voor een come back voor MJ was. Ik zei dat het alleen dat het wel mooi meegenomen was. MJ krijgt zo wel weer aandacht, dit topic is daar eht bewijs voor :]


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?