• JD (Jessica Dwayne) is een vampier vanaf haar 14de. Ze is gebeten door Carlisle, op 14 jarige leeftijd. Hij heeft haar gebeten omdat ze op het punt stond om te komen te overlijden door een aanval van weerwolven.
    Al eeuwen lang zijn weerwolven en vampieren vijanden, maar voor de Cullens is het er moeilijk om te geloven dat weerwolven nogsteeds in leven zijn, want hun 'zusje' is haast doodgebloed van een weerwolven-beet. De haat voor weerwolven is te groot voor woorden, maar wat nou als JD in contact komt met een weerwolf en verliefd word?

    Geschrokken word ik wakker. Ik kijk moeizaam om me heen. Wacht, dit is het huis van Carlisle. Ik zet mijn voeten op de grond, naast het bed. Wat zie ik bleekjes zeg. Ik knak met mn nek en sluit mijn ogen even. Ik ga met mijn lichaam van het bed af, en voel enorme zonnestralen in mijn lichaam graven. Een zucht valt uit mijn mond, en mijn ogen openen zich weer. Ik kijk naar mezelf in de spiegel, en slik luid. En paar seconde gaan voorbij en dan word ik angstig. Ik geef een enorme schreeuw. Het luide geluid gaat het hele huis door en voetstappen rennen naar boven. Ik blijf door schreeuwen en zak in op de grond. 'Sssst! Rustig maar, JD. Het is goed, het is goed.' hoor ik door mijn geschreeuw heen. Ik open mijn ogen. 'Hou alsjeblieft op met schreeuwen.' vraagt Edward, 1 van de adoptie zonen van Carilisle. Ik hou op met gillen, en de schrik is voorbij. Ik voel een hand van Edward op mn rug en hij wrijft erop. Ohnee, ik ben een van hun: dringt er tot me door...


    Jacob Black story :3

    Titel?
    Wel of niet doen?
    Andere hoofdpersoon naam?
    Rollen doen?


    kus


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!