• Jaimie is een jong meisje die net 16 is geworden. Op het eerste gezicht is ze een normaal meisje die manieren kent. Maar Jaimie is niet zo een normaal meisje. Ze zit in een bende, een gevaarlijke bende. Black Birds. Ze zijn over heel de wereld bekend, en worden als de meest gevaarlijke en ergste bende van het heden genoemd.
    Jaimie is hier op haar 13de lid van geworden, en kan sinds dien niet meer terug. Alles gaat voor de bende, zelfs haar leven.
    Als het dreigt echt goed mis en levensbedreigend te worden voor Jaimie, word Jaimie door haar ouders uit het huis gegooit (omdat ze helemaal niks willen te maken hebben met de bende en Jaimie zelf).
    Ze moet zien te overleven, en kan alleen maar kwijt bij Bendeleden.
    Als Jaimie op een dag buiten loopt, word ze door iemand een steegje in getrokken, en dreigen ze haar neer te steken. Als dan een onbekende jongen komt voorbij verlopen, red hij haar leven. Maar voor hoelang kan hij haar leven redden??


    Ik heb voor de 600'ste keer weer eens Step Up 1 gekeken. En ik dacht dat ik een verhaal kan maken, geïnspireerd op SU1.


    Vraagjes:
    Wel of niet?
    Orgineel?
    Naam hoofdpersoon?
    Dit of Dit haar uiterlijk?
    Rollen doen?

    kussss


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    wel
    mwa best wel
    Mischa,Pure,Faith,Hope
    Beide niet zo vind ik
    maakt niet uit


    We can only learn to love by loving.