• JAA DAT WIL IK WETEN
    wie van jullie heeft een opvliegend karakter..
    ik eigenlyk best wel heel erg :$
    dit x gebeurd :
    - meisje uit myn klas gooide een damsteentje tegen myn kop en ik haar dik uitsgelden x3 omdat myn oog geraakt was x3 en toen moest daff my rustig kryge mr die kreeg lachbui x3 en toen moeskt ook lache x3
    - ex-bf liet my en myn andere friends vallen en toen kwma ze in 1 x terug by ons en ik toen zo boos geworden dask op eht sgoolplein heb staan sgreeuwen ;; MOET JIJ NIET NAAR PRISCILLA TOE JE HEBT ONS TOG NIET NODIG NOU ROT TOG OP DAN STOM KUTKIND... en toen moest se huille.. O.o en net op dat moment hadden alle leraren het gezien xl en kreeg ik dikke straf x3maar was het waard x3 i think x3

    en ik geef op iedereen commentaar x3 das best wel irri x3 doek selfs ongemerkt x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb dat niet .
    Maar ik heb wel zo , dat ik bitchy kan zijn als ik je niet graag heb en als ik je wel graag heb ben ik vriendelijk.
    Ik zeg wel nooit Fucking ofzo , toch niet vaak.
    Dat is niet cool.

    Ik heb dat niet .
    Maar ik heb wel zo , dat ik bitcy kan zijn als ik je niet graag heb en als ik je wel graag heb ben ik vriendelijk.
    Ik zeg wel nooit Fucking ofzo , toch niet vaak.
    Dat is niet cool.


    x3 ik seg ook nooit fucking x3 maar wel heel vaak kut x3 of ik begin ehel erg te brabbelen x3 dan wilk wa sgelden maar hou ik me in x3 lyk ik net een kalkon :|:8


    We can only learn to love by loving.

    Kut zeg ik ook niet vaak. :-)

    JAA DAT WIL IK WETEN
    wie van jullie heeft een opvliegend karakter..
    ik eigenlyk best wel heel erg :$
    dit x gebeurd :
    - meisje uit myn klas gooide een damsteentje tegen myn kop en ik haar dik uitsgelden x3 omdat myn oog geraakt was x3 en toen moest daff my rustig kryge mr die kreeg lachbui x3 en toen moeskt ook lache x3
    - ex-bf liet my en myn andere friends vallen en toen kwma ze in 1 x terug by ons en ik toen zo boos geworden dask op eht sgoolplein heb staan sgreeuwen ;; MOET JIJ NIET NAAR PRISCILLA TOE JE HEBT ONS TOG NIET NODIG NOU ROT TOG OP DAN STOM KUTKIND... en toen moest se huille.. O.o en net op dat moment hadden alle leraren het gezien xl en kreeg ik dikke straf x3maar was het waard x3 i think x3

    en ik geef op iedereen commentaar x3 das best wel irri x3 doek selfs ongemerkt x3


    Moest ze huilen? Net goed toch?!

    (...)

    Moest ze huilen? Net goed toch?!

    Uwhh Jaa x3 heel hard.. en iedereen had gehoord wat ik had gedaan :$:$ opeens in de pauze allemaal lui om me heen om te vragen wat ik had gedaan.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb dat wel,bijv. iemand zij wat over mijn ring,dat ie niet van echt diamant was en ik zei echt zo: NOU EN! ZIJ IK DAT SOMS? BETER HOREN MISLUKT KIVIET-EI! x'D

    Ik soms x'D

    Licht eraan tegen wie. Tegen mensen die ik haat roep ik altijd gewoon wat ik denk als ze ruzie zoeken, maar tegen vrienden eigenlijk nooit.

    Best slecht... Soms dan hebben ze niet door dat ik er heel erg mee zit >.<


    Mew <3

    Ik heb best wel een opvliegend karakter.
    Als mensen bijvoorbeeld lullig doen zeg ik gelijk wat lulligs terug. Tegen mensen waar ik een hekel aan heb als die ook maar 1 opmerking maken begin ik gelijk terug te schelden enzo..

    Ik heb dus een behoorlijk opvliegend karakter.


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Ik heb dat wel,bijv. iemand zij wat over mijn ring,dat ie niet van echt diamant was en ik zei echt zo: NOU EN! ZIJ IK DAT SOMS? BETER HOREN MISLUKT KIVIET-EI! x'D

    Kiviet x3 gheghe stoer..

    ik ben heel goed in boos worden.. x3 altyd als myn vriendinnen rusie hebbe halen se my erby O.o alleen omdak so fel ben x3 fzo


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Kiviet x3 gheghe stoer..

    ik ben heel goed in boos worden.. x3 altyd als myn vriendinnen rusie hebbe halen se my erby O.o alleen omdak so fel ben x3 fzo


    Ja,ik zeg altijd Verneukt Kiviet-ei of kut kiviet-ei of stom kiviet-ei x'D

    (...)

    Ja,ik zeg altijd Verneukt Kiviet-ei of kut kiviet-ei of stom kiviet-ei x'D


    x'D Hoe kom je erop xD


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Kheb dat altijd bij mijn zusje :']
    Dan doet ze eigenlijk niet eens zo veel fout, en dan kan ik haar hoofd eraf rukken. Maar dan moet ik me altijd beheersen, wat me eigenlijk best wel lukt. Maar dan heb je wel zo'n rot gevoel in je maag. dat je toch dat hoofd eraf had meoten rukken :']


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Kheb dat altijd bij mijn zusje :']
    Dan doet ze eigenlijk niet eens zo veel fout, en dan kan ik haar hoofd eraf rukken. Maar dan moet ik me altijd beheersen, wat me eigenlijk best wel lukt. Maar dan heb je wel zo'n rot gevoel in je maag. dat je toch dat hoofd eraf had meoten rukken :']


    Gosh, komt me heel bekend voor x'D Ik heb een slechte band met mijn zusje en dan moet mijn broer me altijd kalmeren. Ik kan het serieus niet vinden met haar. Maar ze is ook super zeikerig.


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Nou eh... een beetje? Ik maak alleen heel snel ruzie?

    (...)

    Gosh, komt me heel bekend voor x'D Ik heb een slechte band met mijn zusje en dan moet mijn broer me altijd kalmeren. Ik kan het serieus niet vinden met haar. Maar ze is ook super zeikerig.

    Oh de mijne ook hoor. Ze dóet gewoon express dingen om mij zo dwars te zitten.
    Als het nou perongeluk was: oké. Maar express!?


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?