• Gingen we het 4e uur naar de handelschool,omdat we daar les hadden. -Een soort huis,voor de afdeling kantoor & secretariaat talen waar wij dus soms les hebben. Dat ingericht is naar een kantoor (:- Dus wij stappen voorbij het fietsenrek,zien we er ineens rook vanuit komen. Dus wij gaan zien,staat daar ineens een nieuwe fiets in de fik -die al een lange tijd moest branden want het zadel was al helemaal weg.- Dus wij kei droog tegen een leerkracht; "er staat een fiets in de fik." Dus die dacht natuurlijk eerst dat we er gewoon mee aan het lachen waren,tot hij kwam zien. -Het grappige was,voor dat we het hadden ontdekt dat er brand was. Hadden ze op de speelplaats een vredespaal gezet (:'-

    Een fiets in de fik steken o.O
    Wat een school! Wij krijgen al een supergrote preek omdat we iemand zijn gsm in een andere bank hadden gestoken o.O
    Een vredespaal? Rare school als je het mij vraagt :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat vind ik stiekem wel grappig. Maar wel zielig voor het mens van wie de fiets is (:


    Never run out of reasons to smile...

    Het zou je fiets maar zijn x'D

    lekker genaait als 't jou fiets is (':


    In time we hate that which we often fear.

    whahah sta je daar zonder fiets xD huh waar istie nou ? -.-


    T O K I O H O T E L < 3

    hurricane schreef:
    lekker genaait als 't jou fiets is (':


    None but ourselves can free our minds.

    Marshmellow schreef:
    Een fiets in de fik steken o.O
    Wat een school! Wij krijgen al een supergrote preek omdat we iemand zijn gsm in een andere bank hadden gestoken o.O
    Een vredespaal? Rare school als je het mij vraagt :'D.

    Welkom op het kta zouw ik zo zeggen (': -Het is eigenlijk een record dat de politie al zo vroeg op het jaar bij ons op school moet zijn.-

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Welkom op het kta zouw ik zo zeggen (': -Het is eigenlijk een record dat de politie al zo vroeg op het jaar bij ons op school moet zijn.-

    Wooow, oké dan, een klein verschilletje met berlaar dan, da's daar lekker braaf -.- . Wat een record :'D
    Ach ja gelukkig was het jouw fiets niet ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Wooow, oké dan, een klein verschilletje met berlaar dan, da's daar lekker braaf -.- . Wat een record :'D
    Ach ja gelukkig was het jouw fiets niet ^^.

    We zullen is een uitwisselingsproject doen :'D En ik ben blij dat ik met de bus ga (':

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    We zullen is een uitwisselingsproject doen :'D En ik ben blij dat ik met de bus ga (':

    Haha, volgens mij overleef ik jouw school niet! :'D
    'k zit al zes jaar in Berlaar, lekker braaf te wezen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mahah (':


    Happiness hit her like a train on a track

    Wat is een vredespaal?


    It's heavy but you are not the only one

    Voque schreef:
    Wat is een vredespaal?

    Dat ik het eigenlijk zelf niet weet (': er staat nu op ons schoolplein gewoon een witte paal met een tekst erop in verschillende talen [/vraagt me niet welke tekst] waar ze aan een koort vredestekeningen ofso iets hebben gehangen en we moesten een papiertje op die paal kleven met een tekst erop [/het lijkt echt of ik zit in de kleutertuin nu].