• Ja, bij het Kruidvat vanaf morgen!

    Klikie! :9~

    Ghaha, ik heb geen mascara die ik kan inwisselen. :8


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ghaha, ik heb geen mascara die ik kan inwisselen. :8

    Ik echt te veel. :')

    Eentje die ik per ongeluk heb laten opdrogen, eentje die op is, eentje waarvan ik deze ochtend het steeltje heb afgebroken, een lelijke bruine, een oude van m'n moeder, eentje die kut hard klontert, ...

    Mietjuh schreef:
    (...)
    Ik echt te veel. :')

    Eentje die ik per ongeluk heb laten opdrogen, eentje die op is, eentje waarvan ik deze ochtend het steeltje heb afgebroken, een lelijke bruine, een oude van m'n moeder, eentje die kut hard klontert, ...


    Ik gebruik dat nog niet. Ik vind het niet echt nodig. Maar ik dacht, als ik dat nu gratis zou kunnen krijgen zou dat wel leuk zijn. Heb je daar je eigen mascara voor nodig. oO


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    Ik gebruik dat nog niet. Ik vind het niet echt nodig. Maar ik dacht, als ik dat nu gratis zou kunnen krijgen zou dat wel leuk zijn. Heb je daar je eigen mascara voor nodig. oO

    Hahaha, nou, kun je niet een oude van je moeder jatten ofzo?

    Mietjuh schreef:
    (...)
    Hahaha, nou, kun je niet een oude van je moeder jatten ofzo?


    Misschien wel,, dan moet ik wel even zoeken. En dan moet ik nog speciaal naar Turnhout daarvoor gaan. Of ik ga gewoon in Oostmalle dat kan ook als ik van school kom. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    En waardebon?
    Like, wat houd dat in? En ik heb er 2 ofzo die ik in kan leveren ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die actie was in Nederland ook, moet je snel bijzijn, want hier waren ze vet snel op.


    blame the bully.