• Is echt een marteling voor mij. 2 kilometer lopen in 10 minuten ö Eigenlijk ben ik wel blij dat ik een meisje ben -want de jongens moeten 3 kilometer in 8 minuten doen-. Maar dat is dus echt niet menselijk ö + die vest en de dijk waar wij over moeten lopen,ligt dan nog eens vol met stinkende hondenstront -de mensen die al in lier zijn geweest zullen het wel kennen.- Dus zowiezo dat ik nog in de strong ga lopen ook --". Iemand die hier ook nog zo veel moet lopen op school? ö
    En ik heb eindelijk mijn mini gip over Duitsland klaar,9 pagina's informatie over dat land --"

    Nee, maar ik moet wel een twaalfminutenloop doen. Echter, als ik hierbij niet 2000 meter haal dan heb ik een onvoldoende. (En ik haal meestal maar 1550 meter -.-')


    Life is hard and then we die

    neeh, ma wy doen de coopertest, das 12 minuten lopen, moeten 2400m lopen dan hebbe we 5/10:S Maar aangezien myn knie nogal graag opgeeft (gwn doorzakken) kryg ik nog niet eens 1500m gelopen:S udss das 1 buis >< en dan nog de biep-test das zo vn punt 1 naar punt 2 lopen en as ge de biep hoort trg nr 1 en by de volgende biepp trg nr 2 en zo voort, maar eerst heb je 3 minuten en dan nog maar 2min50, dan 2min40 enzoverder :S en we moeten dat 10 minuten volhouden:S (gaat me nooit lukkenxD)

    Bij ons heet dat veldloop xd
    En ik moet 2 toertjes doen van 425 meter ofzo? Moeten, nouja, we mogen kiezen of we dat doen, maar aangezien ik dat al sinds mijn 6e doe, zal ik het nu wel weer doen.(cat)

    Wij lopen binnenkort de coopertest, 12 minuten. Die haal ik nevernooit vanwege mijn astma. Mijn gymdocente vindt dat ik me aanstel en het best kan. |:
    Dat word zoooo'n vette onvoldoende.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eerste trimester, twaalf minuten lopen.
    Tweede trimester, bieptest.
    Derde trimester, verplichte veldloop van twee kilometer. --'

    Hél.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik snap gewoon niet waarom ze het doen. Niemand vind het leuk.:Y)
    En doe dan één kilometer, niet twee of meer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nu hebben we een maand zwemmen, maar oktober doen we start to run (nog maar eens o.o)


    Never run out of reasons to smile...

    Wij hebben conditietraining, 2 uur na elkaar. Daarna zijn we kapot.


    Happiness hit her like a train on a track

    Haha de vesten :'D. Maar oké, het is dan wel overdag en het is niet meer zo warm, maar lopen er daar soms geen mensen in de weg dan?

    Nou, wij moeten eigenlijk tegenwoordig niet zo veel meer lopen bij LO. Vorig jaar hebben we maar 1 keer de bieptest gedaan en een keertje gesprint als ik me niet vergis ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb geen gym? ;D


    The economy is suffering, let it DIE!