• Haaii..

    Ik heb graag advies nodig.:
    1.Morgen is de actiefweek1.
    2.Ik heb er totaal geen zin in
    3.Ik ben de laatste tijd sterk de depressieve kant op te gaan
    4.Er is gewoon veelsteveel dat er is gebeurt de laatste tijd.

    En ik heb zelf nou niet echt bepaald het idee dat de actiefweek me erg zal afleiden. Mijn gedachtes zitten zowiezo ergens anders.

    Dus ik zit er sterk aan te denken om niet te gaan. Maar dan kom ik wel in de diepe shit terecht, vooral bij mn ma (die nu in turkije is, dus niet thuis)
    Ik weet dus echt niet wat ik moet gaan doen.. ><

    De dingen die ik in mijn hoofd heb:
    1. Tegen m'n pa aanzeuren dat ik niet wil, en dan naar een concert gaan dat echt heel veel voor me betekent.
    2. Tegen m'n pa aanzeuren dat ik niet wil, en dan m'n bed inkruipen.
    3. Gewoon niet gaan.
    4. Gaan.

    Ik weet het dus echt niet, want als ik niet naar de actiefweek ga, dan mag ik de komende tijd (of het hele jaar, I don't know) niet meer naar filmavondjes. En ook niet naar een concert dat aankomende zondag is.

    Ik zit hier dus echt mee, het klinkt heel stom, dat weet ik. Maar wat moet ik nou doen TT_TT?? Ik wil dus echt totaal niet morgen naar de actiefweek -_-

    Xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik snap wat je bedoelt. :Y)
    Maar toch, die actief week is maar een week. Daar zou je je echt doorheen kunnen slaan. Je wilt toch dat concert niet missen en al die filmavonden? Ik zou het gewoon doen, en het proberen leuk te máken. Ik weet, ik vind dat soort dingen ook altijd zwaar kut. Maar dan wordt je uiteindelijk beloond met het concert.:Y)
    Sterkte morgen, als je gaat. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    weeg al het slechte van die week eens op tegen het goede in de rest van het jaar.
    sowieso dat het goede wint (;
    dus,sla je eventjes door die actiefweek -wat het ook is-
    het lukt je wel !
    en miss kan je de ergste dag van die week thuisblijven ?
    1 dagje thuisblijven,en doen alsof je ziek bent,dat is niet zo moeilijk he,en daar kunnen ze je ook niet voor straffen (:

    x


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    weeg al het slechte van die week eens op tegen het goede in de rest van het jaar.
    sowieso dat het goede wint (;
    dus,sla je eventjes door die actiefweek -wat het ook is-
    het lukt je wel !
    en miss kan je de ergste dag van die week thuisblijven ?
    1 dagje thuisblijven,en doen alsof je ziek bent,dat is niet zo moeilijk he,en daar kunnen ze je ook niet voor straffen (:

    x


    Het punt is, er is geen ergste dag.. Het zijn 4 dagen kamperen in een natuurgebied. Ik kan dus niet eens de ergste dag thuisblijven. Het is of de hele week, of helemaal niet..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Tsja, dat kan ik niet beslissen. In eerste instantie zou ik zeggen: gewoon niet gaan (deed ik bij de sportdag) maar aangezien het voor jou redelijke zware consequenties heeft zou ik in jouw geval de voor- en nadelen tegen mekaar opwegen, desnoods in zo'n tabel die je met word of excel maakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat is nou presies het probleem?Je vind het niet leuk,maar dat is het.In je verdere moet je wel vaker dingen doen die je neit leuk vind.Je moet gaan het is verplicht,dus waarom ga je niet gewoon.,Het zijn maar 4 dagen,er zijn wel ergere dingen die je mee kunt maken.
    Niet zeuren en het beste van maken


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Wat is nou presies het probleem?Je vind het niet leuk,maar dat is het.In je verdere moet je wel vaker dingen doen die je neit leuk vind.Je moet gaan het is verplicht,dus waarom ga je niet gewoon.,Het zijn maar 4 dagen,er zijn wel ergere dingen die je mee kunt maken.
    Niet zeuren en het beste van maken


    Ik vind het niet leuk nee, en er spelen onder andere nog meer dingen WAAROM ik het niet leuk vind. Ik heb de laatste tijd veel problemen gehad met vrienden enzo. Dus het is echt niet alleen omdat ik er geen zin in heb..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks