• Heey iedereen.

    Ik zit de hele tijd te hoesten. De hele dag door. En ik wordt er gek van! :@ Heb ik mexicaanse griep ofzo? :S Nog iemand last van hoestbuien? :O Of misschien heeft iemand tips tegen het hoesten? ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoesten wilt niet meteen zeggen dat je Mexicaanse griep hebt hoor^^.
    En hoestsiroop zal wel werken ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik hoest al 2 weken ondertussen :')


    everybody needs a song.

    Ik wou dat ik de hoest had. Wij hebben daar kei lekkere siroop voor! :9~


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb zo vaak hoestbuien, astma. :p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hah x] Nee, ik denk niet dat jij de Mexicaanse griep hebt :'DDD

    ik heb geen last van hoestbuien maar ik heb wel heel het weekend lopen niezen.


    Everyone smiles in the same language.

    Nou, gelukkig geen mexicaanse griep. Maar ik heb nu geen hoestsiroop. En ik wordt wel helemaal gek van het hoesten! :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn broer ook, maar hij heeft het alleen maar als hij bij ergens binnen zit. Komt door de temperatuur verschillen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Is niks joengske ik hoest al meer dan 3 maande -_-"


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb net een verkoudheid gehad. Maar die is nu over. Ik was ook wel bang dat ik de mexicaanse griep had, want ik had ook wel wat koorts enzo, maar het bleek dus helemaal niets te zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    nerveus schreef:
    Nou, gelukkig geen mexicaanse griep. Maar ik heb nu geen hoestsiroop. En ik wordt wel helemaal gek van het hoesten! :X


    Neem een of andere straffe spekke. of zo'n pillen voor frisse adem? Hoe heten die dingen? ricola fzo.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hoestsiroop :Y)


    You're a star in heaven.

    owkee, mijn moeder is nu naar de winkel hoestsiroop kopen. Ik ga niet naar school, want ik heb hoofdpijn en hoest nog steeds en keelpijn. :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Boyiloveyou schreef:
    ik hoest al 2 weken ondertussen :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jaa idd ik hoest omdat ik keelpijn heb en verkouden ben en ik kan niet goed ademen duss eigelijk heel logisch


    I Got My Party Tonight<33