• ..matig en ontzettend weird.

    Ik had hier en daar al verkondigd dat ik naar Tarja Turunen zou gaan in Arcen. Veel weten ook wel dat ik het zeg maar niet echt op haar persoonlijkheid heb, of beter gezegd echt niet. En daar werd ik gister dus weer mooi in bevestigd.

    ’s Middags liep ik over het festival terrein (EFF in de Kasteeltuinen in Arcen) en zag ik ineens een of andere vrouw lopen die achterlijk veel op Tarja leek –ik vind het niet leuk als mensen zich voordoen als een ander- dus ik nogal wat opvallend lang kijken of ze dat nou wel of niet was. Kijkt ze me fakking arrogant en dom aan, ik dus dom terug kijken. Toen ik weg hoorde ik wat Fins gebrabbel van achter me komen. FAAAL ik had zojuist Tarja een kut blik geschonken, maar ach.. zij begon! –daar begon het gezeik dus al-

    Om half 9 ‘s avonds –toen ze zou gaan beginnen- kwam er een of andere tijdrekker het podium op om te vragen of we er al zin in hadden. En dat Tarja zó meteen op zou komen en wel drie kwartier langer zou spelen!! Dat was voor mij dus al een duidelijke bevestiging dat ze zeker een half uur later zou komen optreden, wat mij ergens wel kwaad maakte. Beetje de diva uithangen terwijl ze het niet eens leuk vind om bij van die fantasy dingen op te treden, dat heeft ze vaak zat en duidelijk genoeg gezegd. Dat ze een hekel heeft aan mensen die zich verkleden en anders voor doen als zich zelf, en al die fantasy-rommel –haar woorden- terwijl zichzelf ook verkleed.

    Maar anyway ze kwam dus op. En zo ben ik dan eenmaal, dan moet je me nog zien te overtuigen naar zo’n gedrag. Het begon bar slecht en ze vond het heerlijk hoe iedereen zich ontzettend slaafs toe waards haar gedroeg en zich bijna letterlijk aan haar voeten wierp. Ik was dan ook de enige die met haar armen over elkaar chagrijnig voor zich uitgaapte. Toen ze dat eenmaal doorhad ging ze op me inspelen. Me overtuigen, uitdagen, nóg valser aankijken dan ’s middags toen ze eenmaal achter kwam dat ik dat was. Op een gegeven moment ging ze zelfs denken dat ik een Nighwish-infiltrant was. Ik bedoel, Tuomas is smiechtig.. maar dat gaat wel erg ver. Dat ze is opbokt. Er werd gewezen, valse backstabbing-opmerkingen gemaakt.. Ik was het echt bijna zat toen.

    Dat ging het hele concert over en weer.. En ik werd er strontziek. En ik kon gewoon niet weg omdat ik vooraan stond en helemaal vast stond tussen de mensen. Anders was ik alleen weg gegaan. En ze bleef ook maar door gaan. En toen ze liedjes van Nightwish begon te zingen waar ze de bevoegdheid niet eens voor heeft, had ik helemaal zoiets van ‘what the hell..’

    Dus.. voor iedereen die wilde gaan..

    Tarja was niet leuk, maar enkele nummers waren goed en de rest zong ze gewoon met kopstem, omdat het anders niet lukte. Je hebt helemaal niks gemist. Wees maar blij dat je er niet was..

    Tot zover mijn achterlijke oorlog met Tarja Turunen ._. Voor diegene die dit lulverhaal hebben gelezen. Respect hoor :’D!!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja nou, wees inderdaad maar heel erg blij :'D. Ik ben serieus heel erg blij dat ze me niet achterna is gegaan en me de haren uit de kop getrokken heeft. Ik heb nogal veel verhalen van haar gehoord, waarvan ik zo geloof dat die allemaal waar zijn :'D. Wees idd echt maar blij dat je niet bent geweest.


    Inderdaad.
    Ik vind het echt ene kutstreek van haar, maar ja, waren er nog anderen artiesten die leuk waren of niet?


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Ik vind het echt ene kutstreek van haar, maar ja, waren er nog anderen artiesten die leuk waren of niet?[/center]
    Erhm ja er waren wel wat toffe bandjes. Lacrimas Profundere, volgens mij Duits bandje. Beetje soft rockisch achtig. Adivarius, kwamen uit Berlijn. Was soort van Pagan-Folk muziek met veel blaasinstrumenten en fluiten, was wel heel erg leuk. En Lahannya, zij was leuk tot ze begon te zingen :'D. De muziek was heel tof (electronic rock/metalisch) maar toen zij kon gewoon echt niet mooi zingen. Heeft trouwens in het voorprogramma van oa Emilie Autumn gestaan, maar dat snap ik nog steeds niet echt (krul). Oja en die gozer, Krum van Harry Potter was er ook en gaf signeer sessies, dat was ook wel leuk. En er waren ook nog andere beroemde fantasy teken en schrijvers maar daar had ik toen niet zo'n zin in om te gaan kijken :'D

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 20:17 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ikke stond aan de zijkant met de gitarist van Lacrimas Profundere en mijn vriendin aan het praten x'D dus ik had alleen de muziek gehoord :]


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Euhw my god.

    Morgen uitgebreid verslag!

    Ik ken gaat niet en weet ook niet over wie je het hebt maar dinsdag word veel gezeligger hoor!^^


    -

    Everlasting schreef:
    Ik ken gaat niet en weet ook niet over wie je het hebt maar dinsdag word veel gezeligger hoor!^^
    Dat zowieso :'D!!


    Wie du mir, so ich dir.

    OMG, dat is ook egt wel weer wat voor jou om mee te maken xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg