• Aangezien ik last heb van mijn knieën.
    het zal vast niks ernstigs zijn,
    maar ik heb het idee dat mijn kniebanden kapot zijn en mijn kneitjes er zo afkunnen vallen.

    En ik vind het best wel klote, dacht eerst dat er vocht in zat maar ze waren niet dik ofzo. en ik heb er echt heel veel last van bij het dansen - ik dans hiphop en ik doe ook veel oefeningen voor spieren en balletoefeningen voor techniek- zo erg dat ik de afgelopen les niet meer mee mocht dansen van mijn lerares, ze was te bang dat ik anders er echt problemen mee zou krijgen ofz. maar goed ik ben nu best blij dat ik naar de dokter mag, alleen hoop ik niet dat ik moet stoppen met dansen want ik ben er echt gek op. ookal heb ik er meestal geen zin in, als ik er ben is het helemaal geweldig. en we hebben dit jaar zo'n leuke dans dus ik MOET gewoon meedoen, slechte knieën of niet.


    We can only learn to love by loving.

    Dat is klote.
    Ik hoop dat het beter zal gaan met je knieën:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Dat is klote.
    Ik hoop dat het beter zal gaan met je knieën:Y)


    dankje. ;3


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben ook naar de dokter moeten gaan met mijn knieën. Scheen het dat ze wat naar binnen stonden en ik zooltjes moest gaan gebruiken. Wat ik dus nog steeds niet heb en ik heb geen problemen meer. Geen idee hoe het komt. En ik hoop dat ze snel verbeteren! Zodat je je weer helemaal kan geven in het dansen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je mag altijd nog de mijne lenen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    HugsEva schreef:
    Je mag altijd nog de mijne lenen.


    dankje, dan krijg jij van mij een lekker stukje sprinkhaan

    @Lisa
    o.o das weird. ik heb nog nooit last van me knieën gehad, wel van mijn enkels. dus ik vind het allemaal wat raar heb er nog nooit iets raars mee gedaan


    We can only learn to love by loving.

    Ik hoop echt voor je dat t inderdaad niks ergs is en dat het snel geneest ;D

    Fighter schreef:
    (...)
    dankje, dan krijg jij van mij een lekker stukje sprinkhaan
    @Lisa
    o.o das weird. ik heb nog nooit last van me knieën gehad, wel van mijn enkels. dus ik vind het allemaal wat raar heb er nog nooit iets raars mee gedaan

    Nou dat had ik ook niet tot dat ene moment. En ja, ik dans ook, dus misschien kwam het daardoor. Ik weet niet, de dokter heeft nooit de oorzaken aangehaald --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het kan ook van de groei komen.. Je knieen zijn je zwakste gewrichten en als je groeit groeien je botten eerst en dan pas je spieren.
    Het kan idd ook zijn dat je knieen naar binnen staan of dat je overgestrekte(sabelbenen) hebt, misschien dat je met dansen iets verkeerd doet, waarschijnlijk bij de ballet oefeningen, altijd opletten dat je je benen niet overstrekt (dus dat je je benen zo ver strekt dat ze een beetje naar de andere kant buigen), want dat is een hel voor je knieen.

    ik denk eigenlijk niet dat het ernstig is en je moet gewoon afwachten wat de dokter zegt. hoewel ik gok dat hij/zij zegt dat je gewoon een paar weekjes rust moet houden.. Je kunt ook naar de fysio gaan, die kan je oefeningen geven waardoor het eerder over is of waarmee je nog wel, maar voorzichtig, gewoon kunt dansen...

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 19:28 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Wil je mijn enkels. Als ik loop ga ik er zowat al door. Mijn gymleraar zegt dat mijn enkelbanden heel slap zijn ofzo.. x-x
    ruilen?


    when words fail, music speaks.

    Kikailoveu schreef:
    Wil je mijn enkels. Als ik loop ga ik er zowat al door. Mijn gymleraar zegt dat mijn enkelbanden heel slap zijn ofzo.. x-x
    ruilen?

    nee want dat heb ik ook

    ik heb kapotte enkelbanden en van mezelf al slappe enkels fz.

    dus ik heb dubbel zoveel last


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)
    nee want dat heb ik ook

    ik heb kapotte enkelbanden en van mezelf al slappe enkels fz.

    dus ik heb dubbel zoveel last
    Jij bent gehandicapt =o
    Neegrapje:'D


    when words fail, music speaks.