• Omg ik heb vanmorge een hartaanval gekregen ;O
    Een vriend van me is vanmorge neergestoken [dus niet doodgestoken] door een andere leerling van me school ;O En nu ligt hij dus in coma met messteken. Ik vidn het gewoon zo erg...... Wie weet redt hij het niet.Kzit nu erg in een dip ;[

    Ik moest het ff kwijt...

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 22:59 ]


    Its Now or Never. <3

    Wow, heel veel sterkte<3.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    heel veel sterkte


    Love is the movement <3

    Omg! Das kei vreselijk. Waarom is er ook niemand Peaceful? ><
    Als je iemand niet hebben kan, negeer die dan gewoon, maar ga er toch niet zo hevig mee te keer. Hoe kan men zo overdrijven en erg wezen. ><
    Vreselijk eigenlijk die tijd van tegenwoordig! =S

    Sterkte. <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Let op, dat is dan nog zacht uitgedrukt eigenlijk.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heel veel sterkte,praat er veel over dat werkt vaak


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bliss schreef:
    Omg! Das kei vreselijk. Waarom is er ook niemand Peaceful? ><
    Als je iemand niet hebben kan, negeer die dan gewoon, maar ga er toch niet zo hevig mee te keer. Hoe kan men zo overdrijven en erg wezen. ><
    Vreselijk eigenlijk die tijd van tegenwoordig! =S

    Sterkte. <3

    Ik ken het slagtoffer en de dader niet,maar ik kan wel wat redenen verzinnen waarom iemand het doet.Ik weet niet of het zo is maar bijvoorbeeld: de dader is zolang hij op school zit gepest,dan slaan op een moment de stoppe door. Denk aan de schietpartijen op scholen,de meeste schuuters zijn dan mensen die gepest zijn enzo.
    Of de dader is geestelijk niet in oorde.
    Of het slagtoffer heeft iets tegen hem/zijn familie gedaan.
    of het slagtoffer was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats/hij kwam er tussen en ving de 'klappen' op.

    Nogmaals IK ZEG NIET DAT HET ZO IS!!! dat kan ik niet zeggen ik ken ze niet


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sterkte meid! Ik weet hoe je je voelt nu..

    Veel sterkte!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Sterkte (flower).


    "I shut my eyes in order to see.'

    :|
    oke, dat is schokkend
    blijf erover praten, en heel veel sterkte


    Life is hard and then we die

    omg, néérsteken, wat onmenselijk zeg.
    maar goed. hééééééééééééél vééééééééél sterkte ermee. (cat)


    we've only said goodbye with words

    O mijn god x.x
    Sterkte, meid <3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik ken het slagtoffer en de dader niet,maar ik kan wel wat redenen verzinnen waarom iemand het doet.Ik weet niet of het zo is maar bijvoorbeeld: de dader is zolang hij op school zit gepest,dan slaan op een moment de stoppe door. Denk aan de schietpartijen op scholen,de meeste schuuters zijn dan mensen die gepest zijn enzo.
    Of de dader is geestelijk niet in oorde.
    Of het slagtoffer heeft iets tegen hem/zijn familie gedaan.
    of het slagtoffer was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats/hij kwam er tussen en ving de 'klappen' op.

    Nogmaals IK ZEG NIET DAT HET ZO IS!!! dat kan ik niet zeggen ik ken ze niet

    Zo'n mensen zouden ze moeten begeleiden.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bliss schreef:
    (...)
    Zo'n mensen zouden ze moeten begeleiden.

    Ja maar dat doen ze niet altijd. Ze laten je gewoon barsten totdat je verhuisd[/sorry liet me ff gaan]
    De school moet wel weten als er iets aan de hand is. en het moet allemaal op vrijwillige basis je kan iemand niet daardoor toe dwingen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ja maar dat doen ze niet altijd. Ze laten je gewoon barsten totdat je verhuisd[/sorry liet me ff gaan]
    De school moet wel weten als er iets aan de hand is. en het moet allemaal op vrijwillige basis je kan iemand niet daardoor toe dwingen

    Wel als ze tot zoiets toe in staat zijn.
    Beter een mens dwingen tot in de psychiatrie, dan dat die gestoorde een ander vermoord he.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.