• Ok effe ter zake m'n ouders zijn gescheiden..
    --> Ok ik ben het dus KOTSBEU! Ik zweer het je vanaf m'n ouders gescheiden zijn heb ik een veel slechtere band met mijn moeder, maar wat er het toppunt van is is..als we weer eens ruzie hebben en ik GEEN fout heb dan NOG moet ik volgens m'n oma & haar de 1ste zijn die een sms stuurt WANT ik ben de jongste!
    WTF ik vind dat echt zo'n scheissereden. Wat heeft leeftijd met fouten te maken?
    Ik flip gewoon iedere keer binnen in me als ik die reden hoor.
    ik: "Ik heb niets fout gedaan! Vind jij nu echt dat ik de 1ste weer moet zijn die iets stuurt?"
    antwoord van m'n oma bv: "Tjah jij bent de jongste, dus eigenlijk moet je wel.."
    M.a.w. mijn conclusie is TienersZijnVolwassenerDanVolwassenenZelf!
    XxtomfreakskexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Da's inderdaad niet eerlijk!! Ik moet ook altijd de verantwoordelijkheid nemen (voor m'n zusje, niet mijn moeder, dat dan nog wel), maar dan omdat ik de oudste ben!!


    liberae sunt nostrae cogitationes

    Titel ff veranderd, er mag geen html in, anders gaat de site crashen.:)

    Trek hetje niet aan, volwassen zitten raar in elkaar. Dat jij eerst stuurt is juist een treken van volwassenheid. (


    Get outta my head!

    een sms sturen? :X
    volgens mij snap ik het niet helemaal.


    -

    CK schreef:
    Da's inderdaad niet eerlijk!! Ik moet ook altijd de verantwoordelijkheid nemen (voor m'n zusje, niet mijn moeder, dat dan nog wel), maar dan omdat ik de oudste ben!!

    MM ja wedden als ik ooit 'n conflict heb met 'n jonger iemand & het vertelt gn hen dat ze dan juist gaan zeggen dat ik de 1ste stap moet eztten omdat ik de oudste ben?
    ik haat hun gemoei met m'n leven --'

    btw laat je niet doen hè;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Dat zeggen ze omdat jij het kind bent,dat heeft met respekt te maken.
    Ik snap de titel alleen niet


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Blondiepants schreef:
    een sms sturen? :X
    volgens mij snap ik het niet helemaal.

    ja dat ik m'n moeder 'n sms moet sturen om het weer goed te mkn

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    ja dat ik m'n moeder 'n sms moet sturen om het weer goed te mkn

    Xx

    Oh, ik snap het.
    Wel vet balen dat je moeder en je oma het zo bekijken, want als je moeder in de fout is, zou zij eigenlijk een sms moeten sturen :8


    -

    Niet eerlijk! :O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Sterkte meis <33


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hmm, ik weet niet.
    Misschien, als je het dan doet, neem je zelf de verantwoordelijkheid. Je kan ook gewoon tegen je oma zeggen 'komt niets van in' en je stuurt gewoon niet. Je hebt er nog altijd zelf het zeggen over hoor..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    Hmm, ik weet niet.
    Misschien, als je het dan doet, neem je zelf de verantwoordelijkheid. Je kan ook gewoon tegen je oma zeggen 'komt niets van in' en je stuurt gewoon niet. Je hebt er nog altijd zelf het zeggen over hoor..

    ik stuur ook niets hoevaak ze het ook zei toen
    & ik neem wel m'n verantwoordelijkheid als ik fout ben, mr mijn moeder is met momenten gewoon nog kinderachtiger als ik. als ik 1dag niets van me laat horen is het voor haar alsof ze me een eeuw niet heeft gesprkn & is ze al kwaad op me & zo begint het spel weer helemaal opnieuw --"
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    ik stuur ook niets hoevaak ze het ook zei toen
    & ik neem wel m'n verantwoordelijkheid als ik fout ben, mr mijn moeder is met momenten gewoon nog kinderachtiger als ik. als ik 1dag niets van me laat horen is het voor haar alsof ze me een eeuw niet heeft gesprkn & is ze al kwaad op me & zo begint het spel weer helemaal opnieuw --"
    Xx


    Ja nou dan? Dan vind ik dat er niets 'verkeerd' is ofzo van wat je hier zegt, neem het niet verkeerd op, maar, je beslist het toch zelf, of je stuurt of niet? Dan snap ik niet wat het probleem juist is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ja nou dan? Dan vind ik dat er niets 'verkeerd' is ofzo van wat je hier zegt, neem het niet verkeerd op, maar, je beslist het toch zelf, of je stuurt of niet? Dan snap ik niet wat het probleem juist is.

    khad het oo kni verkeerd opgevat,) srry als het wa aanvalliger leek x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    khad het oo kni verkeerd opgevat,) srry als het wa aanvalliger leek x)
    Xx


    Niet naar mij, wel naar je oma en moeder.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nah, ik vind 't eigenlijk meer dan normaal dat jij eerst je excuses gaat aanbieden. Het is tenslotte je moeder en dat noemt respect tonen voor haar. Ook al weet jij dat zij fout is, vind ik 't meer dan normaal dat jij als eerste je excuses gaat aanbieden. En eigenlijk heeft dat weinig te maken met de leeftijd hoor.