• Zie hier Jolien's belevenis van de dag. (nerd)

    Vandaag was het ofcourse weer school en in de voormiddag hadden we Esthetica. Maar ik was m'n boek vergeten dus had ik die van een vriendin geleend. Maar die moest ik dus na de les snel teruggeven, want ze had na mij Esthetica. Maar die leraar stopte vroeg, dus waren we vijf minuten te vroeg buiten en kon ik die vriendin niet vinden. Dus ik wachten in de centrale hal op haar. Terwijl de rest van mijn klas al weg was naar de volgende les, Wiskunde. Maar die van Wiskunde is altijd heeeel vroeg, dus ze waren vast al lang begonnen. Dus ik maar wachten en wachten. Toen ik het boek eindelijk had teruggegeven, wist ik niet in welke klas ik les had! Ik heb wel een lessenlooster enzo, maar was de eerste schooldag te lui geweest om de lokalen erbij te zetten.

    Dus, ik zoeken, heel het eerste verdiep, heel het derde verdiep en ook nog het tweede. Maar ik vond mijn klas dus niet. Ondertussen waren alle gangen al leeg, ik was echt zooooo hard te laat. Dus ik dacht, laat ik maar gewoon naar m'n thuislokaal gaan, we zullen daar wel les hebben. Dus ik heel droog mijn klas inlopen, zat daar een zesdejaars.

    'Fak. :/'

    Ik snel weer naar buiten, bleek dat ik wiskunde had in het lokaal ernaast. Dus ik daar binnen wandelen. Die leerkracht ik kwaad.

    'JOLIEN WAAR KOM JIJ NU NOG VANDAAN?'

    'Hiernaast. :/'

    IK BEN ECHT TÉ ERG!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 21:49 ]

    Mhahahaha, lekker droog. xd

    Waaah - geniaal. (krul)

    Muhahaa' Fantastich x'D

    Oke, dat is wel érg droog. Maar, wij hebben ook wel van die dingen :P
    Vincent, een goede vriend van mij,m oest, om zijn vakantietaken te bespreken bij de onderdirectrice zijn (wat een woord). Hij moest om kwart na 2 of zo, daar zijn. Om 20 na 2 had die dat pas door. Hij vertrekken. Komt hij direct terug de klas in : 'Waar is dat?' Ging iedereen stuk x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    GAAAAF:9~
    Zo'n dag wil ik ook wel
    grapje:9~


    rules don't stop me

    droog! x'D


    For once I want to be the car crash.

    Hahahahahahahahahaha xD


    I need you like a heart needs a beat

    Dat had ik ook een keer, toen kon ik mijn klas niet vinden, en bleek het later dat ik een uur te vroeg op school was. >.<


    blame the bully.

    Hahaha, nou, ik vind het zo geniaal van mezelf. :'DDDD

    Hahah geniaal :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, omgod. Geniaal. (:


    You'll never dream alone. <3

    Ghaha, geniaal man.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Schlim. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    GeniaalHEID


    I Got My Party Tonight<33

    die is echt geniaal xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.