• Hallo.

    Ja, gister is het dus uitgegaan tussen mij en mijn [ex]vriendje. Ik heb het zelf uitgemaakt, omdat ik het gevoel had dat ik niet meer veel voor hem voelde. Maar nu denk ik steeds terug aan de leuke dingen die we meemaakte, en de romantische dingen enzo! =[ Maar, daar wil ik overheen komen. Alleen, wat is de beste manier om een jongen te vergeten Ö Ik hoop dat jullie het weten, want anders word ik echt zo'n depressieve brok die alleen maar jankt. En dat wil ik niet, ik wil genieten van mijn leven. Dus iemand tips hoe je een jongen het beste kan vergeten?

    x Alvast bedankt.


    Sometimes it's best not to care.

    overal foto's hangen vn je -mannelijke- idool

    ten minste zo doe ik het op dit moment xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Zoals ik eens heb geschreven;
    Vrienden zijn vaak het beste medicijn. Jammer genoeg werken ze maar tijdelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Seel schreef:
    overal foto's hangen vn je -mannelijke- idool

    ten minste zo doe ik het op dit moment xD


    Helpt dat echt? O.o
    Hahah x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Decoy schreef:
    Zoals ik eens heb geschreven;
    Vrienden zijn vaak het beste medicijn. Jammer genoeg werken ze maar tijdelijk.


    Ja, dat had ik gister ook al door, ik ging gister avond met een vriendin en een vriend het centrum op, en ik was mijn ex helemaal vergeten. Maar als ik dan weer tot rust kom, zoals nu. Denk ik er meteen aan terug enzo! =[


    Sometimes it's best not to care.

    Prayers schreef:
    (...)

    Helpt dat echt? O.o
    Hahah x'D
    geen idee x'D ik ben aan het testen xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Prayers schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik gister ook al door, ik ging gister avond met een vriendin en een vriend het centrum op, en ik was mijn ex helemaal vergeten. Maar als ik dan weer tot rust kom, zoals nu. Denk ik er meteen aan terug enzo! =[

    Ja, het beste is vrolijke muziek lusiteren, er over praten en je goed op andere dingen focussen. En gewoon naar andere jongens gaan kijken :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja, het beste is vrolijke muziek lusiteren, er over praten en je goed op andere dingen focussen. En gewoon naar andere jongens gaan kijken :'D


    Okeej, thanks <3


    Sometimes it's best not to care.

    Geen dank.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.