• Heej x3
    Ik heb een klein ideetje, wat net in mij op kwam. Het is maybe helemaal niet nodig, en maybe kan het ook wel niet. Maar ik dacht, ik ga het tog ff proberen x3

    Mijn idee was, om elkaar ook respect te kunnen geven op foto's enzo. Net zoals je op hyves ook kunt. En ik weet, deze site is eigenlijk voor om verhalen op te schrijven, maar er is nou al zoveel nieuws bij gekomen. Maybe is het wel een leuk idee?

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat, dat zo werkt.
    Iedereen die op mijn foto reageerd krijgt ook niet persé een reactie terug. Dus ja het klinkt bot hoor maar de kan je aan iedereen respect gaan geven en dan is het zeg maar een beetje vragen om..
    .

    Tuurlijk niet :'D
    Als je een respect van iemand krijgt word je toch niet gedwongen om terug te doen? ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Sorry mensen x'D Ik zeg tog ook alleen maar dat het een ideetje was, en als je goed leest heb ik ook gezegt dat het waarschijnlijk ook wel niet nodig was, maar maybe dat mensen het wel een goed idee vonden, ik heb het geprobeerd. (: Maarjah, Zoals ik lees, hoeft het dus niet. Okeee, [á] Daarom hoeven sommigen nog niet zo bot te reageren ofso? :'$

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Mwah, een beetje onnodig; reacties vind ik leuker.


    hoi, jij bent leuk.

    Jools schreef:
    Of je zet gewoon 'respect' onder de foto als reactie!