• Ik heb een kutweek. En een verslaving, ik voel me echt ongelukkig.
    En ik wil graag alles aan iemand kwijt. Niet tegen vriendinnen, omdat die over alles zeiken enzo.

    Diegene moet;
    - Luisteren.
    - Evt tips geven.
    - Tegen evt gezeik kunnen.
    - Nog een tijdje online zijn.

    Graag invullen. -Bangendaaromkieskeurig.-
    Naam;
    Leeftijd;
    Positieve eigenschappen (3);
    Negatieve eigenschappen (3);
    Toevallig iets van ervaring ofzo?-Hoeftniet!-;
    Extra's;



    Sorry, en bedankt.
    Xo'


    everything, in time

    Naam; Lotte
    Leeftijd; 16
    Positieve eigenschappen (3); Kan goed luisteren, is realistisch, ...? x'D
    Negatieve eigenschappen (3); Snel verveelt, Slecht in opletten, ...? 2 dus x'D
    Toevallig iets van ervaring ofzo?-Hoeftniet!-; ... Met vrienden.
    Extra's; ... ? ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Naam; Barbara.
    Leeftijd; 13
    Positieve eigenschappen (3); Goed luisteren, meestal goede tips, en al ervaring.
    Negatieve eigenschappen (3); Uhh. Loopt soms vast, damn, ik weet er niet meer ;x
    Toevallig iets van ervaring ofzo?-Hoeftniet!-; Ik heb al meerdere keeren meerdere vriendinnen uit de put geholpen.
    Extra's;
    hiya!

    Naam; Shireen
    Leeftijd; 14
    Positieve eigenschappen (3); Luisterend oor, behulpzaam, kent het probleem.
    Negatieve eigenschappen (3); Onhandig (zoals dingen omgooien), snel op haar teentjes getrapt... :Y)
    Toevallig iets van ervaring ofzo?-Hoeftniet!-; Ja, mijn vriendinnen komen meestal naar mij toe, en dan help ik ze altijd.
    Extra's; Ik zou je wel willen helpen, zover ik kan. (: Ik kan tegen gezeur, heb veel geduld. Gooi het eruit! (;

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 20:23 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Naam; Joyce.
    Leeftijd; 17.
    Positieve eigenschappen (3); Luistert altijd. Probeert altijd mensen te helpen. Vind anderen belangrijker als haar zelf -in mijn ogen is dat iets positie-
    Negatieve eigenschappen (3); ongeduldig.Eigenwijs.Koppig.
    Toevallig iets van ervaring ofzo?-Hoeftniet!-; Ik weet niet. Maar al mijn vriendinnen komen toch altijd naar me toe als ze iets kwijt willen of problemen hebben.
    Extra's; Ik luister altijd,probeer altijd tips te geven. Ook al lukt het niet altijd goed.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 19:55 ]

    Naam; Nikki, ghehe maar dat weet je
    Leeftijd; 17
    Positieve eigenschappen (3); Ik heb veel aandacht voor iemand die het nodig heeft, kan veel gezeik hebben wat ik gewend ben, en uh... Ik ben er niet maar voor een dagje.
    Negatieve eigenschappen (3); Ongeduldig, heb ook eigen problemen chagrijnigheid soms, ennum verder ben ik goed... x'D
    Toevallig iets van ervaring ofzo?-Hoeftniet!-; Ja behoorlijk x'D
    Extra's; Je hebt me al op msn, dus als je iets kwijt wilt, gooi het eruit.


    Your make-up is terrible

    Naam; Lisa
    Leeftijd; 16 (bijna 17) (:
    Positieve eigenschappen (3); Behulpzaam, luisterend oor en probeert steeds anderen te helpen.
    Negatieve eigenschappen (3); Koppig, soms jaloers, soms té actief
    Toevallig iets van ervaring ofzo?-Hoeftniet!-; Ja, in mijn vriendinnen helpen. Ons groepje heeft nog al de neiging om veel problemen te hebben in verschillende zaken.
    Extra's; Ik luister altijd naar iedereens problemen en probeer zo goed mogelijk waar ik kan te helpen. Ik ben natuurlijk ook maar een gewoon meisje, geen professionele psychologe, dus het lukt niet altijd om een oplossing te vinden of tips te geven. Ik probeer altijd.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 20:07 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam; Esmée
    Leeftijd; 12.
    Positieve eigenschappen (3); Behulpzaam, betrouwbaar, steunt mensen.
    Negatieve eigenschappen (3); Kan snel boos worden, kan soms nogal veel praten, en kan snel schreeuwen.
    Toevallig iets van ervaring ofzo?-Hoeftniet!-; Ja, mijn vader is overleden, dus ik weet wel hoe een luisterend oor gaat, zeg maar.
    Extra's; Kweetniet?


    -

    Naam; Renée.
    Leeftijd; 13.
    Positieve eigenschappen (3); Aardig, behulpzaam en betrouwbaar.
    Negatieve eigenschappen (3); Praat te veel, kan soms bot/verwaand overkomen en soms wat chagrijnig.
    Toevallig iets van ervaring ofzo?-Hoeftniet!-; Uhm ja van heel veel eigenlijk te veel om neer te zetten.
    Extra's; uh hoi?
    Neeh, love you en ik ben er voor je <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam; Lisa
    Leeftijd; 14
    Positieve eigenschappen (3); Ik help graag mensen, luisteren, te vertrouwen.
    Negatieve eigenschappen (3); Koppig, graag alleen, is dat negatief? En euhm.. ?
    Toevallig iets van ervaring ofzo?-Hoeftniet!-; Vrienden die me laten vallen, en iets met m'n vader wat ik liever niet hier zet.
    Extra's; Ik probeer altijd te luisteren naar mensen die dat nodig hebben. En nouja, je mag dus naar me komen. :')