ik en saskia [lollyxbitch] waren gisteren in de stad. Nou wij dus lekker vol eyeliner enz.en regende donders hard x3 tot onse super ontdekking : WIJ WATERPROEF! x3 maar goed. wij naar de claire's waar saskia staar actie had naar zo'n meisje x3 en toen wij weer weg. gingen wij naar H&M enz. omdak hello kitty stuff wou sien x3 toen nr de newyorker en toen nr v&d x3 gheghe maar toen kregen we honger en gingen we by bakkerbart pudding brood eten x3 gheghe en toen werden we afgeluisterd x3 dus toen gink voor de grap fluisterenn en kreeg saskia lachbui x3 x3 toen gingen we naar de etos omda saskia duitsevlag op der nagels wou. maar daar hadden se geen mooie geel x3 dus wij weer naar de claire's daar wij nagellak + gitaar kettinkje gehaald voor saskia en toen ging zij dus afrekenen en ik was melig dus ik ging beetje aan alle dingen zitten in die zaak en rondhuppelen en toen kreeg saskia nog een lachbui x3
later moesten wij wachten op myn ma die ons opkwam halen x3 en toen begonnen we gesprek over hoe stoer k3 wel niet was x3 wij de hele tijd : hart verloren saten te singen x3 en opeens sag saskia politieauto staan en zij zo ;; OOO POLITIE!! x3 en opeens kwamen er 2 mensjes aan zij nog x ;; DUBBELE POLITIE!! x3
en toen kwam myn ma x3 en toen wij naar huis en toen saskia by my gebleven tot 8 uru x3x3
We can only learn to love by loving.