• ik en saskia [lollyxbitch] waren gisteren in de stad. Nou wij dus lekker vol eyeliner enz.en regende donders hard x3 tot onse super ontdekking : WIJ WATERPROEF! x3 maar goed. wij naar de claire's waar saskia staar actie had naar zo'n meisje x3 en toen wij weer weg. gingen wij naar H&M enz. omdak hello kitty stuff wou sien x3 toen nr de newyorker en toen nr v&d x3 gheghe maar toen kregen we honger en gingen we by bakkerbart pudding brood eten x3 gheghe en toen werden we afgeluisterd x3 dus toen gink voor de grap fluisterenn en kreeg saskia lachbui x3 x3 toen gingen we naar de etos omda saskia duitsevlag op der nagels wou. maar daar hadden se geen mooie geel x3 dus wij weer naar de claire's daar wij nagellak + gitaar kettinkje gehaald voor saskia en toen ging zij dus afrekenen en ik was melig dus ik ging beetje aan alle dingen zitten in die zaak en rondhuppelen en toen kreeg saskia nog een lachbui x3

    later moesten wij wachten op myn ma die ons opkwam halen x3 en toen begonnen we gesprek over hoe stoer k3 wel niet was x3 wij de hele tijd : hart verloren saten te singen x3 en opeens sag saskia politieauto staan en zij zo ;; OOO POLITIE!! x3 en opeens kwamen er 2 mensjes aan zij nog x ;; O.o DUBBELE POLITIE!! x3
    en toen kwam myn ma x3 en toen wij naar huis en toen saskia by my gebleven tot 8 uru x3x3


    We can only learn to love by loving.

    WoW wat een dag.

    Wyyoooo ><


    don't Worry...Be gay.

    Gezellig xD


    I live for the applause, you will die for it.

    x'D whahahaha oh my god,ik hou van melige kinderen<3


    Lalalalalalalala.

    x'D whahahaha oh my god,ik hou van melige kinderen<3


    x3 Ik Ook x3
    MOET JE MAAR X MET MY MEE GAAN NAAR MYN VRIENDINNEN x3
    hun zo erg als de pest x3 x3 maar ik ben altyd melig x3 en das pas erg x3 << ik om het half uur lach bui x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    x3 Ik Ook x3
    MOET JE MAAR X MET MY MEE GAAN NAAR MYN VRIENDINNEN x3
    hun zo erg als de pest x3 x3 maar ik ben altyd melig x3 en das pas erg x3 << ik om het half uur lach bui x3


    Is goed joh,nog meer melige kinders kan ik wel gebruiken als ik dood wil gaan van het lachen:Y)


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Is goed joh,nog meer melige kinders kan ik wel gebruiken als ik dood wil gaan van het lachen:Y)

    GheGhe x3
    Dan moet jij by my op slaapfeesjte is kome x3
    dan lach je je dood x3
    Lauren besprignt iedereen dan x3 en killt daphne met een beer x3 << die sij heel geil vind x3
    Saskia kreunt en praat over gustav in der slaap x3 x3
    Susan en ik maken hele stomme foto's van iedereen x3 < en we bellen mensen op midden in de nacht x3 omdat we ons eensaam voelen
    s'nachts gaat iedereen op plundertocht x3
    Daphne doet donders hyper en gooit my altyd van de matrassen af x3
    en Sanne is gewoon altyd heel raar x3 x3 dus das dikek lol x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    GheGhe x3
    Dan moet jij by my op slaapfeesjte is kome x3
    dan lach je je dood x3
    Lauren besprignt iedereen dan x3 en killt daphne met een beer x3 << die sij heel geil vind x3
    Saskia kreunt en praat over gustav in der slaap x3 x3
    Susan en ik maken hele stomme foto's van iedereen x3 < en we bellen mensen op midden in de nacht x3 omdat we ons eensaam voelen
    s'nachts gaat iedereen op plundertocht x3
    Daphne doet donders hyper en gooit my altyd van de matrassen af x3
    en Sanne is gewoon altyd heel raar x3 x3 dus das dikek lol x3



    Oh my god,wanneer en waar?x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Oh my god,wanneer en waar?x'D


    x3 nog geen idee voor deze x maar waarsgynlyk deze winter in myn huisje x3 x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    x3 nog geen idee voor deze x maar waarsgynlyk deze winter in myn huisje x3 x3



    Oeeeh ikke komen:Y)


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Oeeeh ikke komen:Y)

    wha x3 stoerr


    We can only learn to love by loving.

    Whaa oh my gosh xD

    zod oe ik ook altijd kan me nooit schelen wat ze van me vinden
    xD


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    (...)
    wha x3 stoerr



    Zeker wel&ik ga je toevoegen als vriend:Y)


    Lalalalalalalala.