• In mijn klas roept iedereen dat een jongen verliefd op me is ensoo. Maar dat geloof ik niet want niemand vond me ooit leuk en soms wordt me zelf nageroepen dat ik lelijk ben. Zelf zegt die jongen ook niks tegen me ensoo. Dus ik weet ook niet wat ik ermee moet.

    Jullie wel?
    (K)


    Food.

    Ga naar die jongen toe? Of negeer je klas? In ieder geval, het is niet dat ze je vroeger 'niet leuk vonden' ze dat nu ook niet gaan doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja dat denk ik ook dus i laat ze maar praten


    Food.

    als die jongen niets tegen je zegt, lijkt het me niet dat hij verliefd op je is.. ;x


    -

    Blondiepants schreef:
    als die jongen niets tegen je zegt, lijkt het me niet dat hij verliefd op je is.. ;x

    Hangt er vanaf of hij verlegen is of niet :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zeggen ze bij mij ook xD
    Maar ik trek me er niets van aan, en je kan aan zijn lichaamstaal vinden of hij je negeert of verlegen is :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hangt er vanaf of hij verlegen is of niet :')

    -sluit zich daarbij aan..-

    maar ik zou zeggen: vraag het hem :Y)

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hangt er vanaf of hij verlegen is of niet :')


    Jaa dat is wel. Achja, vroeg of laat zal hij wel durfen als hij verliefd is.


    -

    Is die jongen geliefd in de klas of wordt hij gepest? Als hij wordt gepest kun je op je 10 vingers natellen dat het waarschijnlijk onzin is om hem en jou te stangen.


    No growth of the heart is ever a waste

    leuk tog xD
    als er iemand verliefd op je is:P
    laat ze maar kletsen xD


    You Lack Hatred

    Aurelia schreef:
    Is die jongen geliefd in de klas of wordt hij gepest? Als hij wordt gepest kun je op je 10 vingers natellen dat het waarschijnlijk onzin is om hem en jou te stangen.



    Hij is best geliefd en ik geloof het ook niet.
    Maar soms irriteert me het toch


    Food.

    Das is niet zo leuk.Ik heb een keer gehad dat een jongen deed alsof hij me leuk vind(was oevrduidelijk dat het niet zo was).Gewoon negeren dan houd het wel op


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    IlvaCullen schreef:
    (...)
    Hij is best geliefd en ik geloof het ook niet.
    Maar soms irriteert me het toch

    Oh.. dan is er maar een oplossing: zoveel mogelijk proberen te negeren. Tenzij ze de grens overschrijden, dan van je afbijten.


    No growth of the heart is ever a waste

    - Misschien wilt hij het niet laten merken dat hij verliefd op je is?
    - Misschien durft hij het niet te laten merken of tegen je te praten?


    You can run but not hide

    ken je de jongen goed ?
    praat je er vaak mee ?
    als dat niet zo is zal hij niet op je verliefd zijn denk ik (:


    x


    everybody needs a song.