• Helleu ~

Okay mensen, ik heb dus straks om half negen mijn eerste uurtje notenleer maar dus ik ken eigenlijk niemand die dat ook doet en ik ben dus nogal eh zenuwachtig om daar naartoe te gaan omdat ik op sociaal vak niet echt goed ben |: En nu heb ik dus eigenlijk bang omdat ik denk dat er misschien weinig mensen me gaan mogen, ik zit dan ook nog eens in de groep volwassenen -wat van 12/13 jaar start :'D- maardus help?

xoxo'

[ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 18:32 ]

Denk gewoon aan iets leuks, waar je rustug van wordt?
    En gewoon jezelf zijn, dan komt het allemaal goed ;]

Ga er gewoon heen en laat het over je heen komen. Ze zullen heus niet bijten en er zullen wel meer komen die niemand kennen? Ze mogen je vast wel.

"I shut my eyes in order to see.'

Gewoon jezelf zijn, en dan komt het aaaaallemaal goed. :]

Just a simple "I love you" (:

Gewoon jezelf zijn. Het komt vast wel goed! :Y)

Never run out of reasons to smile...

eeeeeeeeeen toen miste ik mijn eerste les dankzij een fout op mijn uurrooster .__.

Conspiracy schreef:
    eeeeeeeeeen toen miste ik mijn eerste les dankzij een fout op mijn uurrooster .__.

En wat was die fout dan?

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Fortune schreef:
    (...)

En wat was die fout dan?

er stond dat de eerste jaartjes om half 9 les hadden, bleek dat het half 8 was, een uur vroeger dus

Conspiracy schreef:
    (...)
    er stond dat de eerste jaartjes om half 9 les hadden, bleek dat het half 8 was, een uur vroeger dus

dat is k*t..;$

Conspiracy schreef:
    (...)

Dat is shit. ><

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker