• Ha-ha ja dat zaten we. (cat)
    Ik zou vandaag eigenlijk een Gs repetitie hebben maar ik heb alleen maar de tijdbalk geleerd dus niet echt goed en dan komt hij even melden dat we hem een week later doen.
    Dus hij heeft vast gedacht: ''Die Renée. Nee die heeft niet goed geleerd dus doen we hem een week later.''
    En gs was weer eens cool omdatq ik lol had met de persoon naast me en voor me. Want ik had alleen maar mijn tekstboek mee omdat ik dacht dat we een repetitie hadden dus ja. Ik had niks te doen. Met de persoon naast me zat ik me de hele week aftevragen hoe die persoon van That's amore heette. (dat vroegen we ons al twee weken af.) Naja aan het einde wisten we het. En ik zat de heletijd met de persoon voor me te praten over de plaatjes in het Gs boek want ik zat te zeggen dat het enne lekkerding was en wij gingen helemaal out. En toen vroeg ik een de Gs leraar of hij hem ook zo knap vond. En hij zei nee. Maar hij zei dat ik op oudere mannen viel. En dat ik veel aandacht nodig heb. (nerd)
    Klopt wel maar oké.
    Hebben jullie ook wel eens lol die niemand snapt eigenlijk?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hahaha, xd' Diemen? of Schoenmaker?


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Schoemaker want hij is mijn mattie for life. Diemen is dom.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, zo veel eigenlijk ;3

    Best wel veel soms :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik meestal alleen onder Geschiedenis. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DOMENICO (cat)
    (baby) Mijn geschiedenis leraar is eigelijk een aardrijkskunde leraar x,x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn lol snapt bijna niemand (lol)

    niemand snap miin lol xD


    You Lack Hatred

    Jazekers,
    en ook best vaak met mijn leerkrachten. Omdat die bijna allemaal zeer chill zijn. :B