sorry , ik heb effe behoefte aan alles een beetje uit te typen ...
wel ik was , ben verliefd om een jongen J van bij mij op speelplein in het balanske , mede animator ...
al sinds midden juli ben ik echt stapel op hem en ik dacht dat hij mij ook wel leuk vond ..
een vriend van ons beiden zag het helemaal zitten als ik en mijn crush een koppel zou worden , zelfs hij had er goede hoop in (:
nou gisteren heb ik mijn crush terug gezien na anderhalve maand ofzo ... hij was weer zo schattig als altijd en ik wist weer waarom ik op hem verliefd was ...
mr die dag is ondertussen voorbij en die gemeenschappelijke vriend van ons heeft bij hem zitten polsen of J mij ook leuk zou vinden , en wat blijkt : hij vind mij een toffe , maar meer niet
dat was zo hard om te horen! en ik weet zeker dat ik die gemeenschappelijke vriend van ons kan vertrouwen (: ik heb er de hele nacht over zitten piekeren , ik heb nog geen zin om het op te geven maar heeft het wel zin om achter hem aan te lopen ? pff mss wordt het alleen maar pijnlijker daarmee
daarbij komt dan nog is dat ik sinds gisteren op kot zit / in nl zeggen ze op kamers zitten denk ik ... en dat betekent dat ik hier helemaal alleen ben en niemand ken.
dus ... ik voel me een beetje eenzaam : )
Read this upside down: 370HSSV 0773H