• Het is zondag avond, half tien-ish- en ik moet nog aan mijn huiswerk beginnen. : D


    -Het gaan dan ook over politiek. Wat wil je dat ik het uitstel.- : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Hahah :3
    Ik bed8 een keertje toen ik naar bed moest, dat ik nog een toets moest leren Ghehehe


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    haha ^^

    je bent niet de enige hoor (A)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Wat moet je dan doen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik begon 9 uur aan mn huiswerk :3 maar ik had alleen Duits klein beetje, dus was binnen een kwartier klaar :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    oohja huiswerk ><
    goed dat je me eraan herinnert :X


    A Noble was Born in Chaos

    Ik moet ook nog beginnen, engels, economie, wiskunde en natuurkunde, oenk o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Ik moet ook nog beginnen, engels, economie, wiskunde en natuurkunde, oenk o.o



    arme jij O_O, dat is merteling !
    ik heb 12 woordjes engels en ik vind het al erg :X [wat ook aan de docent licht...]


    A Noble was Born in Chaos

    Ik heb mezelf dit weekend geen huiswerk gegeven :D


    Life is hard and then we die

    Ik moet morgen een oude discman uit elkaar hebben gehaald.. En ik heb alleen nog maar de schroefjes los X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik moet nederlands eigenlijk nog leren :X
    maar ik bekijk dat morgen gewoon eens en ik ken het (cat)


    -

    Ik ben ook net begonnen x]. Ik moet boekverslag maken *zucht*. Ik heb er echt geen zin in...


    I am an idiot, I move.

    Als je het niet af krijgt moet je zeggen dat je een voorbeeld hebt genomen aan de politiek,die stellen ook alles uit.Een spoet dabat was 3 dagen nadat ze het hadden aangekondicht,hoezo spoet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is nog niets vergeleken met mij. Ik kwam er midden in de nacht achter dat ik nog Wiskunde huiswerk had, dat is kinda erg. Drie bladzijde voor en achterkant, doe dat maar eens half in slaap om half 2

    Haha, ik moet mijn Duits nog maken, maar ik snap de tekst niet dus probeer ik het morgenochtend nog even en anders schrijf ik het over n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb het gisteren gemaakt toen ik niks te doen had. :Y)
    Had Wiskunde, maar heb morgen een SO Geschiedenis. Moet nog leren - doe ik morgen wel, heb toch 't eerste uur vrij. B]


    -