• Ik zoek leuke verhalen om te lezen

    MOET :
    - Meer dan 20 delen
    - Actief verhaal
    - Geen BReEzAhTaal
    - praten tussen' en ' en niet Henk zegt :
    - Geen simeplverhaal als : ik loop naar de supermarkt en zie daar een knappe jongen. en dat je 3 delen verder dan al kinderen met hem hebt ;3

    Het maakt me niet uit over wie het gaat =]
    drop hier een link en een kleine omschrijving van her verhaal


    We can only learn to love by loving.

    Another Typical Teenage Life Story
    Het gaat over een meisje op haar nieuwe school, Ze krijgt te maken met zo'n beetje het gebruikelijke in een tienerleven. Het klinkt heel saai maar het verhaal is nog in ontwikkeling en het wordt absoluut spannender :] Ik heb wel een beetje mijn best gedaan fatsoenlijk te schrijven dus Breezer en die shit hoef je niet te verwachten ;]
    Give it a shot if you want to.

    OH klein editje: heeft 17 delen (18 inmiddels, was vergeten er een te activeren) -.- I dunno if that's much of a problem?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 20:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Another typical Teenage lifestory.
    Het heeft maar 18 delen, maar 'k vind hem heel goed geschreven!^^ het is niet mijn story btw, maar die van Aurelia ^^.

    Alison is een meisje die op haar nieuwe school behoorlijk buiten de boot valt. Door haar kleding krijgt ze afkeurende blikken en de hele klas schijnt haar te negeren. Alison wordt duidelijk dat ze haar eigen boontjes moet doppen. Het sombere vooruitzicht wordt allemaal een stuk kleuriger als ze Melanie en diens vrienden onmoet. Helaas zijn er ook nog Ramona en haar groep, die niks van het viertal moeten hebben. Onschuldige pesterijtjes lopen al snel uit op vervelende roddels. Alison wordt al snel duidelijk dat ze een tweefrontenoorlog voert: ze moet niet alleen zien te slagen, maar ze moet zich ook nog zien staande te houden in de woelige genadeloze tienerwereld.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Aurelia schreef:
    Another Typical Teenage Life Story


    OH klein editje: heeft 17 delen -.- I dunno if that's much of a problem?

    Haha had niet gezien dat jij het gepost had, ging ik eens een goede story vertellen, post je die zelf! :'D
    En heeft die geen 18 delen?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 20:07 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Whaha iemand promoot mijn verhaal! :'D -doet vreugdedansje-
    Coolio :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Haha had niet gezien dat jij het gepost had, ging ik eens een goede story vertellen, post je die zelf! :'D
    En heeft die geen 18 delen?

    Ja, ik heb mijn post gewijzigd :']
    Was er vergeten een te activeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heute scheint die Sonne nur für dich Actief verhaal. Fatsoenlijk verhaal :’D. Gaat over Bill en Tom die te horen krijgen dat een oude vriendin van hen ongeneeslijk ziek is en niet meer lang te leven zal hebben. Bill weet niet hoe hij hiermee om moet gaan en waar hij de tijd vandaan moet halen hier goed door heen te komen aangezien de carrière van hun band steeds groter en wereldwijder word. Ontzettend zielig en gebaseerd op een waar gebeurd Kaulitz verhaal.

    I passed a stranger who hard your eyes Een op en top, orgineel Kirsten verhaal. Gaat over een meisje dat in Hamburg gaat wonen en daar verliefd word op een jongen.(nee geen tokio hotel!) Ze heeft een stronthekel aan Nena, maar als ze er achter komt dat de jongen dichter bij Nena staat dan ze verwachtte gebeuren er ineens allemaal vreemden dingen en komen er weer allemaal gebeurtenissen en herrinneringen naar boven die ze heel lang verdrongen heeft. Actief en fatsoenlijk geschreven (krul) :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hopeless schreef:
    Die van mij :3
    I dream about you all the time, ben te lui om link te droppen en uhm.. gaat over TH
    en het begint 'spannend' te worden als dat kind met dr moeder naar Amerika verhuisd x3
    heeft 82 delen en proloog


    dude die heb ik al af ;3 wnt ik ging jou toen dwingen aan nieuwe delen =]


    We can only learn to love by loving.