• Hello people,
    Na bijna een jaar bij ons te hebben gewoond is mijn hond Isis woensdag weggegaan. De reden was dat mijn zus nu om een bepaalde reden tijdelijk bij ons woont, met haar kinderen, één is bijna twee (jayden) en de ander iets ouder dan een half jaar (hayley). En aangezien Isis een behoorlijk grote hond is (Pitbull, rottweiler en bordeaudog), en ze nog vrij jong is en dus heel speels, gaat dat niet samen. Als mijn stiefbroer en Jayden wild spelen en rennen ofzo, dan wilt zij natuurlijk meedoen. Alleen is zij net zo groot als jayden en 2 keer sterker, wat al behoorlijk wat verwondingen heeft opgeleverd, oa een enorme blauwe bult en 2 blauwe ooghoeken. Kun je je voorstellen, een kind van 2 :') Maargoed. Ze moest dus weg. Daar was ik aan de ene kant heel blij mee, want ze is naar mijn zus en daar heeft ze het waarschijnlijk beter dan hier waar iedereen constant boos op haar is, maar aan de andere kant was ik zo gehecht aan haar, en zij duidelijk ook aan mij. Ik was nog de enige die altijd met haar speelde, en ik kon soms uren met haar rondlopen. En het klinkt misschien dramatisch maar ik ben er echt kapot van dat ze weg is. Toen ze haar op kwamen halen en ik al afscheid van haar had genomen, wouden ze de deur uit lopen en Isis probeerde zo hard om naar mij toe te lopen, dat beeld vergeet ik echt nooit. Ik kan er niet tegen als iemand over een huisdier begint, ik kan echt niet naar een foto van haar kijken zonder me vreselijk te voelen. Ik heb tot nu toe elke avond over haar gedroomd en als ik dan 's ochtends beneden kom in de lege woonkamer en verwacht dat Isis tegen me aanspringt, is er niemand.
    Mijn zus belde donderdagavond dat het heel goed gaat met haar, daar ben ik echt blij om maar aan de andere kant wil ik dat ze het híer goed heeft.
    Weet iemand wat ik moet doen, want zo kan ik me bijvoorbeeld totaal niet meer concentreren op school en ik voel me gewoon totaal leeg.

    - Je zal wel denken dat ik me aanstel maar door bepaalde gebeurtenissen kan ik er niet tegen om mensen/dieren te verliezen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je kan proberen om veel mogelijk op bezoek te gaan bij je zus?
    Natuurlijk is het normaal dat je je slecht voelt. Ik heb het ook al meegemaakt.


    You're a star in heaven.

    Je stelt je niet aan, honden zijn net familie. Dat ken ik... Mijn 1e hond was ook groot (Boerboel) Hij moest met 1 jaar worden ingeslapen. Ik vergeet het nooit meer dan ik zo hard moest janken toen ik afscheid nam en daarna moest ik naar school. Eenmaal terug thuis was het stil...

    Probeer regelmatig op bezoek te gaan bij je zus en vraag of jij hem dan mag uitlaten en spelen ^^


    I live for the applause, you will die for it.

    Probeer zo veel mogelijk op bezoek te gaan. Maar het is echt niets raar ofso,dat je zo iets hebt bij een hond. Dat had ik namelijk ook. Maar jij hebt de kans om op bezoek te gaan,dus doe het dan ook zoveel mogelijk ^^ Andere mensen hebben die kans niet. Maar in ieder geval toch sterkte er mee ö

    Je wilt niet weten hoe hard ik gehuild heb toen Sheiba en Odin werden ingeslapen...


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Thanks (:
    Op bezoek gaan kan nu nog wel, alleen zijn ze van plan om binnenkort in BE te gaan wonen ): Maar ik ben aan het proberen om ze zo dicht mogelijk bij de grens te laten blijven :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    Thanks (:
    Op bezoek gaan kan nu nog wel, alleen zijn ze van plan om binnenkort in BE te gaan wonen ): Maar ik ben aan het proberen om ze zo dicht mogelijk bij de grens te laten blijven :P

    Dat is dus al een goeie zaak op zich. Maak van die mogelijkheid gebruik nu het nog kan. Verder kan ik niet anders zeggen dan 'get over it', hoe hard het mag klinken. Denk terug aan de goeie herinneringen samen en wees blij dat je zo'n goeie hond hebt gekend. Probeer dus uit deze situatie alle positieve dingen te halen die er over zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je stelt je niet aan. Honden, katten en andere dieren zijn je familie. Dat is heel normaal zelf. Probeer gewoon zoveel mogelijk op bezoek te gaan dat de pijn niet te hard word (:


    Only losers can act the way you do

    Aurelia schreef:
    (...)
    Dat is dus al een goeie zaak op zich. Maak van die mogelijkheid gebruik nu het nog kan. Verder kan ik niet anders zeggen dan 'get over it', hoe hard het mag klinken. Denk terug aan de goeie herinneringen samen en wees blij dat je zo'n goeie hond hebt gekend. Probeer dus uit deze situatie alle positieve dingen te halen die er over zijn.


    Only losers can act the way you do