• Vanavond komt Nena op tv. Ik dacht laat ik het even meedelen voor de geïnteresseerden.

    Om 17.45 op RTL(duitse dus) in het programma:"Exclusiv-Weekend - Starmagazin". Ik weet alleen nog niet precies wat ze gaan laten zien en waar het over gaat, maar ik gok dat het over de nieuwe cd gaat. -lekker voor de hand liggend :'D-

    ===============

    Voor de geïntereseerden onder ons die niet gekeken hebben. (Waarschijnlijk op mij na 1 of 2 andere mensen in heel Nederland en België samen. (krul))

    Er werden beelden getoont van de set waar ze de nieuwe clip opnamen. In de grote havenhal van Hamburg. Samen met de hele familie kerner (op Samuel en Sakias na) En een stuk of 90 andere vrienden en wildvreemden werd daar vrolijk, zingend, dansend en lachend een clip opgenomen. Nena vertelde haar duistere geheim over het feit dat ze er nog steeds als een 12 jarig meisje uitziet ipv als een vrouw van 49, bijna 50 (terwijl ze pronkte met haar te gek nieuwe kapsel). Bijna hoogbejaard én oma dus. Daarnaast waren ook beelden te zien van der dochter met haar inmiddels 6 maanden zwangeren buikje. Én ja dames en heren dat vond Kirsten heel schattig!!

    Simeon was ondertussen vrolijk aan het trampoline springen terwijl zijn moeder met een witte fiets over de set heen kneurde, omdat ze zich verveelde. Verder werd er nog gepraat over vanalles en niks. Zoals er altijd gedaan word in een intervieuw met mevrouw Kerner. Dit was het wel zo'n beetje, en als je denkt dat je niks hebt gemist, dan heb je het mis. Want zoals gewoonlijk was Nena weer helemaal kick-ass!

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 20:03 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil kijken, maar ik kan niet! ):


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb geen trl >.<


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Omg vet :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.