• Helleu ~

Nou, ik ben gisteren dus naar een soort van festival gegaan, meerbepaald een Schots folkfestival in Bilzen in Belgisch Limburg. Het was te doen aan een kasteel of zoiets met de naam Alden Biesen en het was heel anders dan ik me had voorgesteld. Oké, om eerlijk te zijn kan ik nu wel geen doedelzak meer horen, maar het was best nog wel heel erg leuk gisteren. En verklaar me nu maar gek, maar ik heb me echt geamuseerd. Want er was dan zo'n roofvogel show en één van die drie roofvogels was nogal erg irritant en heeft bijna mijn neus afgebeten. En dan waren er ook nog zwaardgevechten door vier mannen die deden alsof ze Engels waren. Waarom ze dat deden is voor mij nog steeds een raadsel :'D Voor de rest heb ik heel veel doedelzak gehoord + ook acapella (?) groepen wat nog wel mooi was ;D

Nouja, als je er iets van zou willen zien dan kan je hier klikken voor naar de site te gaan 8D

Om het topic nuttig te houden: Zijn er hier ook mensen die ooit al eens naar een festival mee zijn gegaan wat saai klonk maar best nog wel leuk was?

xoxo'

[ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 14:12 ]

Gaaf :'D
    Ik was eens naar een ridderfestival mijn broertje was ziek en het was 40 graden dat was echt niet uit te houden maar het was best chill achteraf. :'D

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Lijkt me best leuk, maar nog nooit naar zoiets toegeweest =)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Ja, ik ben in juli naar Sfinx geweest. En dat klonk eerst ook saai, maar dat was het eigenlijk niet.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Ik woon al heel mijn leven op een afstand van zo'n 10 minuten van dat festival en ik ben nog geen enkel jaar geweest (A)

You're a star in heaven.

Daar willen mn ouders ook eens naartoe -.-" eind Juni ofz was ik wel op dat middeleeuws gedoe voor mn neefje.

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Ah, daar bij Alden Biesen. Ik vind dat daar nog wel een gezellig iets. Maar ik ging nooit naar dat festival eigenlijk, al ken ik het wel. :')
    En ik ging niet echt naar iets wat saai leek en toch leuk was.

Wie speelden er allemaal? En ach dat is toch super vet allemaal :'D. Daar ga ik liever heen dan naar ieder ander denkbaar concert.

Wie du mir, so ich dir.

KirstenSnaps schreef:
    Wie speelden er allemaal? En ach dat is toch super vet allemaal :'D. Daar ga ik liever heen dan naar ieder ander denkbaar concert.

Een paar bands uit Nederland - allemaal met doedelzakken weliswaar - eh een noemde Concord Pipe Band of zo? En ook iets met Amsterdam en ook Dutch Pipe Band en voor de rest The red hot chili pipers en nog een paar - niet dat ik die ken 8D Maar je kan altijd es op de site gaan kijken? Gewoon Schots Weekend 2009 intypen;D