Nou, ik ben gisteren dus naar een soort van festival gegaan, meerbepaald een Schots folkfestival in Bilzen in Belgisch Limburg. Het was te doen aan een kasteel of zoiets met de naam Alden Biesen en het was heel anders dan ik me had voorgesteld. Oké, om eerlijk te zijn kan ik nu wel geen doedelzak meer horen, maar het was best nog wel heel erg leuk gisteren. En verklaar me nu maar gek, maar ik heb me echt geamuseerd. Want er was dan zo'n roofvogel show en één van die drie roofvogels was nogal erg irritant en heeft bijna mijn neus afgebeten. En dan waren er ook nog zwaardgevechten door vier mannen die deden alsof ze Engels waren. Waarom ze dat deden is voor mij nog steeds een raadsel :'D Voor de rest heb ik heel veel doedelzak gehoord + ook acapella (?) groepen wat nog wel mooi was
Nouja, als je er iets van zou willen zien dan kan je hier klikken voor naar de site te gaan 8D
Om het topic nuttig te houden: Zijn er hier ook mensen die ooit al eens naar een festival mee zijn gegaan wat saai klonk maar best nog wel leuk was?
xoxo'
[ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 14:12 ]