• IK KAP ECHT MET VRIENDEN.

    Ik word wel een mens zonder vrienden ;x
    ben het helemaal zat

    k had dus een goede vriendin, dumpt ze me voor een ander meisje. dus ik boos ik naar me BF beetje uithuile weetjewel. heeft ze dat gezegt. en die vriendin zei dat ik mijn BF een wannabe vond en boos op der was [/like dat was vorig jaar en ZIJ begon daarover. maar dat word niet gezegt] en nu ben ik he helemaal zat. ik hoef geen vriendinnen meer. geen leuke meisjes om mee te kletsen niks. ik sluit me wel af van iedereen en alles ga me wel lekker asociaal gedragen. want niemand kan toch vriendinnen met mij zijn, want ik ebn zo'n kutwijf of niet dan x.x


    We can only learn to love by loving.

    Zij zijn de kutwijven! Joe aar awesome, ja. Dus je hoeft helemaal niet zo slecht over jezelf te zijn! Fuck them, je verdient wel beter.

    Dat mag je niet doen, dan ga je je toch slecht voelen? En jij bent totaal geen kutwijf, ook al ken ik jou niet zo goed. Dat ben je niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Suppressed schreef:
    Zij zijn de kutwijven! Joe aar awesome, ja. Dus je hoeft helemaal niet zo slecht over jezelf te zijn! Fuck them, je verdient wel beter.


    Maarzij zijn de enige die ik écht vertrouw x.x
    en fck ik zit te janken
    ik ben het helemaal zat x.x
    ik ga gewoon niet terug naar school anders hoor en dan zorg ik wel dat mijn bf neit meer komt als ze hier is ;x


    We can only learn to love by loving.

    t klinkt emo maar ik heb nooit echt goeie vriende gehad x']
    khad er een maar die is om het leven gekomen.
    Dus ik ben er al mee gekapt ;]
    ik kan het goed alleen vinde

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 12:56 ]


    Its Now or Never. <3

    Fighter schreef:
    (...)

    Maarzij zijn de enige die ik écht vertrouw x.x
    en fck ik zit te janken
    ik ben het helemaal zat x.x
    ik ga gewoon niet terug naar school anders hoor en dan zorg ik wel dat mijn bf neit meer komt als ze hier is ;x

    Je moet ze toch niet vertrouwen, niet meer, want kijk wat ze gedaan hebben. En je hebt wel vrienden van wie je denkt dat ze helemaal niet zo'n goede vrienden zijn,maar het eigenlijk wél zijn. Dus zoek contact op met andere vrienden ofzo? En niet janken, hoor, dat vind ik niet leuk ;x

    Suppressed schreef:
    (...)
    Je moet ze toch niet vertrouwen, niet meer, want kijk wat ze gedaan hebben. En je hebt wel vrienden van wie je denkt dat ze helemaal niet zo'n goede vrienden zijn,maar het eigenlijk wél zijn. Dus zoek contact op met andere vrienden ofzo? En niet janken, hoor, dat vind ik niet leuk ;x


    ik ben voor de rest bijna vriendloos x.x
    wnt de rest mag ik niet of spreek ik nooit x.x


    We can only learn to love by loving.

    Suppressed schreef:
    Zij zijn de kutwijven! Joe aar awesome, ja. Dus je hoeft helemaal niet zo slecht over jezelf te zijn! Fuck them, je verdient wel beter.


    Only losers can act the way you do

    Fighter schreef:
    (...)

    ik ben voor de rest bijna vriendloos x.x
    wnt de rest mag ik niet of spreek ik nooit x.x

    Hmm, tja. Praat dan met die meiden en zeg dat je het niet pikt. Je hoeft ze niet te sparen. En je hebt mij nog? (a) Nee, grapje. Maar je mag altijd naar me komen als er iets is.

    Je moet je niet zoveel aantrekken van iedereen. Meiden zijn nou eenmaal kutwijven, die kunnen je nou eenmaal keihard laten zitten. Jij kan mensen ook bedriegen en keihard laten zitten. Zo zit de wereld van de meiden nou eenmaal in elkaar. Daarvoor moet je, je vrienden niet afzweren. Dat slaat nergens op. Natuurlijk kun je, je kut voelen, maar dat is nooit een reden om je vrienden af te zweren.


    Life is hard and then we die

    En meiden zijn gewoon kutwijven. Eigenlijk kan ik niet helpen want ik heb min of meer hetzelfde probleem maar dan minder erg $:


    Only losers can act the way you do

    Liefje,
    als hun jouw vriendschap zo misbruiken moet jij je afvragen of ze wel echt goede vriendinnen voor je waren. Als ze zo tegen jou doen dan zijn ze jouw gewoon niet waard. Jij verdient veel beter dan dat! En er zijn nog genoeg andere leuke meiden op deze wereld die jou vriendschap wel waard zijn en je niet zo misbruiken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ojooh word gewoon vrienden met de jongens. Die maken nergens een drama over (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Decoy schreef:
    Liefje,
    als hun jouw vriendschap zo misbruiken moet jij je afvragen of ze wel echt goede vriendinnen voor je waren. Als ze zo tegen jou doen dan zijn ze jouw gewoon niet waard. Jij verdient veel beter dan dat! En er zijn nog genoeg andere leuke meiden op deze wereld die jou vriendschap wel waard zijn en je niet zo misbruiken.

    hmm misschien heb ik hun ook wel misbruikt maar ja x.x
    niet zo hard als hun mij. ik word hier gewoon misselijk van.


    We can only learn to love by loving.

    die meiden zijn fout en kut bezig.
    hun willen juist da jij een kut gevoel krijgt.
    dus je moet er boven proberen te staan.
    bij mij is ook t zelfde gebeurd 2 keer zelf.
    ik heb er ook leren bovente staan. nu durven ze zelfs niks meer te doen,


    xxx sterkte :) (l)


    So Wrong, It's Right <3

    Fighter schreef:
    (...)
    hmm misschien heb ik hun ook wel misbruikt maar ja x.x
    niet zo hard als hun mij. ik word hier gewoon misselijk van.

    Dat snap ik want ze hebben jouw vertrouwen in hun gekwetst.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.