Haaay!
Ik heb een nieuwe serie! Zou je hem willen maken en willen laten weten of die goed is? Hij heeft tot nu toe 1 deel!
Link:
http://www.quizlet.nl/quiz/188879/the-diary-of-a-dead-girl-1/
En zou je misschien ook mijn 2 andere serie's willen maken??
XxxxxX Michelle
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- The Diary Of A Dead Girl
The Diary Of A Dead Girl - Quizzen promoten
-
21 juli 2008 - 19:0621 juli 2008 - 19:07
Ik ga ze maken
Fight for you're love, cause it worth it
21 juli 2008 - 19:07WAAROM APEN MENSEN IEDEREEN NA HEB JE IS EEN ORGINEEL VERHAAL PAKT ALLES EN IEDEREEN HEM AF
keep talking shit your makin me famous ['L]
21 juli 2008 - 19:08Ja hea?
Lalalalalalalala.
21 juli 2008 - 19:09Jaa het is niet meer leuk
het is iedere keer het zelfde liedje
mijn buurmeisje serie,mijn gustav zusje serie ( die heb ik ook wel gejat van iemand anders maar ik heb het gevraagd en zei vond het goed) en mijn zielige meisje serie en nu mijn dagboek serie ik krijg egt neigingen om gewoon te stoppen !!keep talking shit your makin me famous ['L]
21 juli 2008 - 19:12Jaa het is niet meer leuk
het is iedere keer het zelfde liedje
mijn buurmeisje serie,mijn gustav zusje serie ( die heb ik ook wel gejat van iemand anders maar ik heb het gevraagd en zei vond het goed) en mijn zielige meisje serie en nu mijn dagboek serie ik krijg egt neigingen om gewoon te stoppen !!
Hallooo!!! Ik wist niet eens dat jou profiel bestond laat staan je series Jezus! Maak er toch niet zo'n probleem van de mijne word heel anders dan de jouwe alleen dat nou het woordje dagboek hetzelfde is wil niks zeggen...21 juli 2008 - 19:15Dat zeggen ze allemaal.
het gaat om het idee dat er WEEEEEEEEEEEERRRRR en dagboek serie is VERZIN IS IETS ORGINEELSkeep talking shit your makin me famous ['L]
21 juli 2008 - 19:19Dat zeggen ze allemaal.
het gaat om het idee dat er WEEEEEEEEEEEERRRRR en dagboek serie is VERZIN IS IETS ORGINEELS
Ik DACHT dat dit orgineel was... maar dat blijkt dus niet zo te zijn.. Maar ik ga hem dus echt niet verwijderen omdat jij ook ZOIETS HEBT DAT EROP LIJKT! Oke? ik heb eral hyeel veel verwijderd voor mensen en dat ga ik niet weer doen... sorry21 juli 2008 - 19:2021 juli 2008 - 19:23(...)
Ik DACHT dat dit orgineel was... maar dat blijkt dus niet zo te zijn.. Maar ik ga hem dus echt niet verwijderen omdat jij ook ZOIETS HEBT DAT EROP LIJKT! Oke? ik heb eral hyeel veel verwijderd voor mensen en dat ga ik niet weer doen... sorry
OMFGGG EN DAN HEB JIJ HET LEF OM TE ZEGGEN DAT IE ER NIET OP LIJKT!!! HET ENIGE VERSCHILL IS DAT TOKIO HOTEL ER NIET IN VOOR KOMTTT:S:S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAAR VOOR DE REST PRECIES HET ZELFDE:S:S!!
HET MEISJE IN MIJN VERHAAL WORD OOK MISHANDELD DOOR HAAR VADER,EN HAAR MOEDER IS ER OOK NIET MEERkeep talking shit your makin me famous ['L]
21 juli 2008 - 19:4221 juli 2008 - 19:44(...)
OMFGGG EN DAN HEB JIJ HET LEF OM TE ZEGGEN DAT IE ER NIET OP LIJKT!!! HET ENIGE VERSCHILL IS DAT TOKIO HOTEL ER NIET IN VOOR KOMTTT:S:S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HET MEISJE IN MIJN VERHAAL WORD OOK MISHANDELD DOOR HAAR VADER,EN HAAR MOEDER IS ER OOK NIET MEER
ja misschien is dat hetzelfde maar ik heb het verhaal al helemaal uit geschreven en geloof me die van mij gaat niet op die van jou lijken21 juli 2008 - 19:45(...)
HET MEISJE IN MIJN VERHAAL WORD OOK MISHANDELD DOOR HAAR VADER,EN HAAR MOEDER IS ER OOK NIET MEER
En je hoeft niet zo heftig te reageren dit bewijst maar weer eens dat ik die van jou niet ken...21 juli 2008 - 19:47(...)
En je hoeft niet zo heftig te reageren dit bewijst maar weer eens dat ik die van jou niet ken...
vind je het HEEEEEEL raar dat ik zo reageer ?? blijkbaar niet ga gewoon iets orgineels beginnen.
want het gaat bij jou ook heel toevallig om een dood meisje. een meisje dat word mishandeld. en die geen moeder meer heeft HMM HOE TOEVALLIGGGkeep talking shit your makin me famous ['L]
21 juli 2008 - 19:48En daarom ga ik nu een pottenminiserie schrijven over katelijn van de jeremy's.. *voelt zich goed *
Das pas orgineel
x.Wie du mir, so ich dir.
21 juli 2008 - 19:50