• Altijd als je voorbij de wei passeerd van Kataklop en Floke. Dan hinnikt Kataklop en dan begint Floke te balken:) Zo schattig.
    Okidokie.
    Hoe was jullie schooldag.
    Die van mij liep alweer niet vlotjes. Heb geen pauze gehad en dat is irritant want dan zie ik die ene persoon niet o.o


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    De mijne was vermoeiend. Ik had tijdens Wiskunde moeite om wakker te blijven :X & ik kom me zelfs amper concentreren met Engels. & ik had klasfoto :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    De mijne was vermoeiend. Ik had tijdens Wiskunde moeite om wakker te blijven :X & ik kom me zelfs amper concentreren met Engels. & ik had klasfoto :Y)

    Ik had klasfoto al op 4 september ö! Bij T.O had ik ook moeite om wakker te blijven (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik heb gefilmt voor n opdracht vandaag xD mensen intervieuwen en ze vanaf bepaalde perspectiefen filmen.... ikk heb de hele tijd op de vieze vloed gelegen voor een kikker perspectief >< maarja het was wel lol xD maar ik zit nu dus nog op school xD
    half 4 pas uit ><
    wie verzint dat! school tot half 4 ><
    marja xD gelukkig heb ik grafimedia, dan kan ik en op Q en informatie zoeken voor mijn verslag dat ik moet maken over Sunset Grooves ><
    pff dat word huiswerk -.-


    A Noble was Born in Chaos

    ik had laatste uur vrij, 5 over half 1 uit dus, schoolfotograaf, een vreselijk gymles en nederlands. viel wel mee dus :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Douglas schreef:
    (...)
    Ik had klasfoto al op 4 september ö! Bij T.O had ik ook moeite om wakker te blijven (:

    Wij blijkbaar vandaag pas. & 's morgens ziet niemand van de klas er echt geweldig uit --" & als je van die moeilijke theorie uitgelegd krijgt, van een hyperactieve leerkracht, erwijl je helemaal achteraan in de klas zit, met een buurtje met een zachte pennenzak. Had ik even ingepikt :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn schooldag was K U T . =)
    Serieus, zo saai. Ik haat da mens van Nederlands >< Die roept soms zo. En dat terwijl ze eigenlijk gewoon aan het praten is. Als je dan op de eerste rij zit én koppijn hebt. Jahh... -.-
    En dan die van Bedrijfseconomie, die heeft een irritant dialect. En praat altijd op dezelfde toon. 50 minuten aan een stuk, om gek van te worden x]. Die van Geschiedenis valt wel mee, schrijft enkel oerlelijk op bord :X En, mijn klastitu is kei cool. :Y)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 15:19 ]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    Mijn schooldag was K U T . =)
    Serieus, zo saai. Ik haat da mens van Nederlands >< Die roept soms zo. En dat terwijl ze eigenlijk gewoon aan het praten is. Als je dan op de eerste rij zit én koppijn hebt. Jahh... -.-

    Je bent niet de enige die mensen van Nederlands haat ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Je bent niet de enige die mensen van Nederlands haat ^^

    Kan ik begrijpen, vorig jaar. Hadden we ook zo'n leerkracht van Nederlands, ze is ontslagen. :Y) -Door ons en andere klas ;D-


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Kan ik begrijpen, vorig jaar. Hadden we ook zo'n leerkracht van Nederlands, ze is ontslagen. :Y) -Door ons en andere klas ;D-

    Die van ons heeft een hele irritante tick --" Ze veegt de hele tijd haar froe uit haar ogen, maar hij valt ook meteen weer terug. & ze kent haar eigen lessen niet, kan niet antwoorden op vragen van de lln en zo --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Die van ons heeft een hele irritante tick --" Ze veegt de hele tijd haar froe uit haar ogen, maar hij valt ook meteen weer terug. & ze kent haar eigen lessen niet, kan niet antwoorden op vragen van de lln en zo --"

    Ocharme ö Die van mij is altijd met haar haar aan't "spelen". >< Maarja ;D


    Don't let 'em say you ain't beautiful.