• Ik zit sirieus vier keer per week tot tien voor half vier op school, waarvan één keer ook tien over vier kan worden, maar dat ligt aan het mentor uur. Maar sirieus, ik zit veel te lang op school. Als ik thuis kom, moet ik gelijk aan mijn huiswerk om dat nog voor het eten af te krijgen. Dan kun je zeggen dat ik dat ook na het eten kan doen, maar na het eten word ik altijd zo duf en kan ik me niet concentreren.

    Dus, vinden jullie dat je minstens 2x in de week voor drie uit moet zijn? Ik wel D:


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik moet van 9:05 tot en met half 4 maandag t/m woensdag en daarna heb ik stage op donderdag en vrijdag

    ik ben elke dag om kwart over 2 uit met superveel eerste uur vrij, dus ik zeg voor alle anderen: ja dat moet! :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wij zijn 4 keer per week om 15:10 uit. Vind ik eigenlijk niks ergs aan, is gewoon. Op de basisschool kon je toch ook elke dag toch half 4 op school zitten? Naja, je huiswerk was dan wel wat anders.


    I live for the applause, you will die for it.

    En jij vind dat lang? Schaam je! Ik zit élke dag van 8.30 tot 15.55 op school, nou dat noem ik pas lang. En volgend jaar ook een paar dagen tot 16.45. Klaag nu nog eens over dat jij lang op school zou zitten. En woensdag zitten we maar tot 12.05, dat is goed maar de rest van de dagen tot 15.55

    Ik heb elke dag van 5 na half 9 tot half 4
    Behalve woensdag dan heb ik van half 9 tot 5 na 12

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 18:23 ]


    You're a star in heaven.

    Hou je mond, ik moet 3x in de week tot 16:30 en één keer tot 15:40 en ik begin daarvan twee keer om 8:10, jij hebt niets te zeuren.


    Life is hard and then we die

    Conspiracy schreef:
    En jij vind dat lang? Schaam je! Ik zit élke dag van 8.30 tot 15.55 op school, nou dat noem ik pas lang. En volgend jaar ook een paar dagen tot 16.45. Klaag nu nog eens over dat jij lang op school zou zitten. En woensdag zitten we maar tot 12.05, dat is goed maar de rest van de dagen tot 15.55

    Ik vind dat inderdaad te lang, maar ik zeg toch ook dat iedereen minstens 2x in de week voor drie uur uit moet zijn. Nouja, alles beter dan mijn rooster van vorig jaar, geloof me.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind mijn rooster kut - maar hij is wel beter dan die van jou -
    Maargoed, hij is stukken beter dan van vorig jaar dus ben er wel blij mee (:


    -

    Ik heb elke dag tot kwart na 4, enkel woensdag niet. En ik begin steeds om half 9 dus ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn school is 4 dagen per week van 8.00 tot 15.40 Ö En aangezien ik in mijn examenjaar zit moet ik in een superhoogtempo al mijn lesstof erdoorheen jagen.. Dus ik heb ook veel huiswerk, ik heb niet zo heel veel problemen ermee eerlijk gezegt Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Zo heel erg is het toch niet? Ik wil wel wisellen met jou hoor (:
    Maandag; 8:15-16:10
    Dinsdag; 8:15-15:10
    Woensdag; 09:05-11:45
    Donerdag; 09:00-16:30
    Vrijdag; 08:15-16:10

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 18:17 ]

    Maandag: 8u30-16u
    Dinsdag: 8u30-16u45
    Woensdag: 8u30-12u
    Donderdag: 8u30-16u45
    Vrijdag: 8u30-16-45

    Jij hebt nog geluk, ik heb 2 dagen gedaan om kwart voor vijf, en ik zit 1u (!) op de bus, dus raad maar hoe druk het dan is, plus dan thuis (met een peuter van 2,5 jaar er nog bij.) ..


    I found myself in Wonderland.

    Maandag: 08.10 - 15.55
    Dindsdag: 08.10 - 16.45
    Woensdag: 08.10 - 11.55
    Donderdag: 08.10 - 16.45
    Vrijdag: 08.10 - 15.55

    o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb altijd tot vier uur school, behalve op woensdag tot twaalf uur.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik moet maandag en donderdag tot kwart na vier, dinsdag tot 5 uur, vrijdag tot 5 voor half 4 en woensdag tot 5 voor 12 naar school. ._.
    Dus wees maar blij met je tien voor half vier.