• - Te veel te vertellen, boeie-

    Ik was gister bij een vriendin en wij gingen dus naar Collin, een vriend van ons. en toen kwamen we bij de Appie want daat zou hij op ons wachten, was hij daar dus wij wat kletsen enz. komt Joe eraan. en Joe zat vroeger bij mij op school. like hij is 16,hoogstens 17 en woont alleen, gaat niet meer naar school en zit in de drugs handel. x.x ik ben echt bang voor die gast niet normaal. Dus ik en mijn vriendin gingen maar weg maar ik vind die vent echt zo fcked up eng ;x x_x like hij is kleiner dan mij maar damn hij kan je echt kapot maken enz. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Engig O.O
    Ook dom van hem hoor, niet meer op school zitten, alleen wonen en in de drugs zitte ;x Maar, daar krijgt hij wel problemen mee aangezien je leerplichtig bent tot je 18


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Engig O.O
    Ook dom van hem hoor, niet meer op school zitten, alleen wonen en in de drugs zitte ;x Maar, daar krijgt hij wel problemen mee aangezien je leerplichtig bent tot je 18


    hij is van tig scholen getrapt x.x
    ken hem van de basisschool, hi jzat 3 klassen hoger dan mij fz. maar ik vind het echt een creep. en dat zusje is de slet van het dorp ;x


    We can only learn to love by loving.

    Omg wat eng x.o
    Bij ons in het dorp woont zo'n jongen met maar een oog en hij zit ook aan de drugs, en hij woont like, misschien maar 250 meter van me af o.o
    En iedereen zich maar afvragen waarom ik hem zo eng vind :x
    Ik begrijp je x.o

    Voor dat soort gastjes ben ik ook wel eens bang ja. Maar daar moet je je eigenlijk gewoon over heen zetten. Gewoon een keer als je hem ziet, met hem mee praten als hij het ergens over heeft, of anders een beetje glimlachen ofso x3 Dan is hij waarschijnlijk ook wat aardiger tegen jou ofso =] Zet je over die angst van hem heen Ö Ook al maakt hij mensen kapot, elk mens heeft gevoel. (:

    Oke, ik snap niet wat ik hier mee wil zeggen, maarjah x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Fighter schreef:
    (...)

    hij is van tig scholen getrapt x.x
    ken hem van de basisschool, hi jzat 3 klassen hoger dan mij fz. maar ik vind het echt een creep. en dat zusje is de slet van het dorp ;x


    Damned slecht =O
    Slechte gezinssituatie denkik


    Your make-up is terrible

    Prayers schreef:
    Voor dat soort gastjes ben ik ook wel eens bang ja. Maar daar moet je je eigenlijk gewoon over heen zetten. Gewoon een keer als je hem ziet, met hem mee praten als hij het ergens over heeft, of anders een beetje glimlachen ofso x3 Dan is hij waarschijnlijk ook wat aardiger tegen jou ofso =] Zet je over die angst van hem heen Ö Ook al maakt hij mensen kapot, elk mens heeft gevoel. (:

    Oke, ik snap niet wat ik hier mee wil zeggen, maarjah x'D


    dude ik wil hem niet eens kennen hij is fcking een creep. volgens mij is hij degene waardoor mijn neef zo veranderd is en nu ook soms kloot met drugs x.x

    @Nikky
    denk ik ook


    We can only learn to love by loving.

    Uncommon schreef:
    Omg wat eng x.o
    Bij ons in het dorp woont zo'n jongen met maar een oog en hij zit ook aan de drugs, en hij woont like, misschien maar 250 meter van me af o.o
    En iedereen zich maar afvragen waarom ik hem zo eng vind :x
    Ik begrijp je x.o


    omg das idd eng ;x naja ik vind dat oog eng klinke


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    omg das idd eng ;x naja ik vind dat oog eng klinke

    Ja, dat is zo heel eng. Volgens mij is dat oog eruit gestoken ofzo :X
    Dat zou me in ieder geval niks verbazen ö

    spannendxD
    ik heb dat nie egt bij die gassies,,
    als ik er maar geen ruzie mee krijg,,xD


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Fighter schreef:
    (...)

    hij is van tig scholen getrapt x.x
    ken hem van de basisschool, hi jzat 3 klassen hoger dan mij fz. maar ik vind het echt een creep. en dat zusje is de slet van het dorp ;x

    lekkere familie heb je dan O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.